سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس:

با خارجی ها هم ریالی قرارداد می بندیم

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندر عباس گفت: تنها باشگاهی که با بازیکنان خارجی قراردادها را به ریال منعقد می کند باشگاه آلومینیوم المهدی بندر عباس است.

محمدرضا دافغان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه آلومینیوم تنها باشگاهی است که در ردیف مالی و بودجه آن قرار داد دلاری وجود ندارد و به همین دلیل حتی مبلغ قراردادهای بازیکنان خارجی هم به ریال ثبت می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از متیف بازیکن بلغارستانی پست پاسور حضور در مسابقات لیگ برتر امسال دعوت به همکاری کرده ایم، وی در کارنامه خود 11 سال حضور در ترکیب تیم ملی بلغارستان را دارد ما برای عقد قرارداد با این والیبالیست به دلیل نوسانات مبلغ دلار و نبود یک مبلغ ثابت و به دلیل اینکه واحد پول ما ریال است قراردادها را ریالی می بندیم این امر در حالی است که متیف حدود 2 ماه است که تمریناتش را در بندر عباس و این تیم آغاز و دنبال می کند، حضور این بازیکن در ترکیب تیم بسیار ضروری و مهم است.

وی تصریح کرد: ما برای حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر امسال هم به دنبال جذب یک بازیکن پست دریافت کنند قدرتی هستيم و برای جذب این والیبالیست گزینه های مختلف خارجی را مد نظر قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: از یک دریافت کننده برزیلی دعوت به همکاری کردیم عملکرد وی را در حضور یک هفته ای در بندرعباس مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم که مورد تأیید قرار نگرفت به همین دلیل به دنبال گزینه های دیگر در این پست هستیم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.