گفت‌وشنود کیهان: "مگس"

ستون گفت و شنود یکی از پرطرفدارترین ستون های روزنامه کیهان است که شما می توانید هرشب نوشته این ستون را در مجله شبانه باشگاه مطالعه کنید.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

گفت: شيمون پرز، رئيس جمهور رژيم صهيونيستي در مصاحبه با راديو اسرائيل گفته است بايد مردم ايران را تشويق كنيم كه جمهوري اسلامي را ساقط كنند!

گفتم: اين يارو عجب خل و چليه! يعني هنوز نفهميده كه مردم ايران به اندازه اي از صهيونيست ها نفرت دارند كه هرچه آنها بگويند، برعكس آن را عمل مي كنند؟

گفت: اتفاقا چند ماه قبل يكي از روزنامه هاي آمريكايي به همين نكته اشاره كرده و خطاب به سردمداران رژيم صهيونيستي نوشته بود مردم ايران اگر هم بين خودشان اختلافي داشته باشند در مقابل اسرائيل اتفاق نظر دارند.

گفتم: حيوونكي شيمون پرز، شايد دلش را به تعدادي از فتنه گران مدعي اصلاحات خوش كرده كه روز قدس سال 88 با توصيه سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي به نفع اسرائيل شعار دادند؟!

گفت: سران و عوامل فتنه كه ايراني نيستند.

گفتم: چه عرض كنم؟! يارو مي گفت: ديشب خواب ديدم يك نقطه قرمز رنگ در آسمان به سمت من پرواز مي كند و احساس كردم قلب يكي از عاشقان من است كه از عشق من خون شده! رفيقش گفت؛ من هم آن نقطه قرمز رنگ را ديدم، يك مگس بود كه ماتيك زده بود!

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار