ویژه برنامه های راديو تهران به مناسبت شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت

شبکه رادیویی تهران به مناسبت شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) پنجمین گل بوستان امامت و ولایت ویژه برنامه های متعددی را تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ویژه برنامه "مرثیه باران" دوشنبه از ساعت 19 تا 20:30 ضمن تحلیل شخصیت علمی امام محمدباقر(ع) توسط کارشناسان به نقش ایشان در کربلا و حفظ دین اشاره می کند، اجرای نمایش با عنوان مردی که در زمان امام (ع) زندگی می کرد از بخش های شنیدنی این برنامه است.

"سوگواره" سه شنبه از ساعت 3 بامداد به فرازهایی از زندگی امام محمد باقر (ع) و شخصیت هایی که از امام تاثیر گرفتند، می پردازد.

"ویژه برنامه شهادت" را سه شنبه از ساعت 12:30 تا 13:30 با بخش های نمایشی، کارشناسی و ارتباط زنده با مکه مکرمه و سخنرانی کارشناسان مذهبی خواهید شنید.

برنامه "مشکات" سه شنبه ساعت 19 با برپایی میزگردی از دانشجویان و اساتید به سجایای اخلاقی امام محمدباقر(ع) خواهد پرداخت.

برنامه "عصر بخیر تهران" روز سه شنبه ساعت 16 تا 17:30 ویژه شهادت روی آنتن خواهد رفت، در بخش هایی از برنامه به تحلیل شخصیت علمی امام محمدباقر علیه السلام و تربیت شاگردان متعدد از سوی ایشان پرداخته می شود و با بیان نکات تفسیری، ابعاد شخصیتی آن امام همام را مورد بررسی قرار می دهد.

"چراغ " دوشنبه 1 آبان، با بررسی ابعاد مختلف زندگی امام باقر (علیه السلام) از ساعت 21 تا 21:30 ویژه شهادت پخش می شود، مداحی در این روز، ذکر مصیبت برای این امام بزرگوار از بخش هایی است که شنونده آن خواهید بود./ي2
برچسب ها: شهادت ، امام ، محمدباقر ، شبکه ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار