پير‌مؤذن به باشگاه خبرنگاران خبر داد

لاريجاني يکشنبه به اردبيل مي‌رود

نماينده مردم اردبيل،‌ نير و نمين در مجلس، از سفر يک‌روزه علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي به استان اردبيل در روز يکشنبه(7 آبان‌ماه) خبر داد.

کمال پير‌مؤذن نماينده مردم اردبيل، نير و نمين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از سفر علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي در روز يکشنبه(7 آبان‌ماه) به استان اردبيل خبر داد و افزود: با توجه به درخواست‌هاي مکرر دانشجويان و مجمع نمايندگان استان اردبيل، اين استان هفته آينده ميزبان رئيس مجلس شوراي اسلامي خواهد بود.

وي در ادامه به اصلي‌ترين برنامه‌هاي رئيس مجلس در اين سفر  يک روزه اشاره کرد و افزود: اصلي‌ترين برنامه رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار با دانشجويان و پاسخ به سؤالات آنها و طرح مسائل اقتصادي،‌ سياسي و اجتماعي نظام، ديدار و نشست با صاحبان صنايع و فعالان اقتصادي  و شرکت در جلسه شوراي اداري استان خواهد بود.

نماينده مردم اردبيل، نير و نمين در ادامه از ديدار رئيس مجلس با روحانيون استان اردبيل خبر داد و اظهار داشت: براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده بعد از برگزاري اين نشست‌ها، رئيس مجلس براي حضور در همايشي راهي شهرستان خلخال خواهد شد.

وي در ادامه تصريح کرد: با توجه به پتانسيل‌هاي گردشگري و کشاورزي استان اردبيل، اين استان برابر افق چشم‌انداز 20 ساله قرار است جزء 10 استان برتر اقتصادي کشور باشد که متأسفانه در حال‌حاضر اين استان رتبه 22 را داراست، لذا براي تسريع و شتاب در پيشرفت اين استان، حضور صاحب‌منصبان کشور ضرورت دارد که رئيس مجلس نيز اين دعوت را قبول کردند.

اين نماينده مجلس در پايان، استان اردبيل را خاستگاه تشيع در ايران‌ خواند و اظهار اميدواري کرد که رئيس مجلس پس از جمع‌بندي مسائل، با جديت پيگير مشکلات اين استان باشد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: اردبیل ، سفر ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار