معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: وحدت و يکپارچگي و همبستگي مسئولان بر پايه گفتگو و تعامل صدق مي‌کند که دولت نيز همواره به آن تاکيد داشته و به آن عمل مي‌کند.

لطف‌الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در مورد برخي اختلاف‌نظرها ميان مسئولان کشور اظهار داشت: به هر حال هر فرد يا افرادي داراي سليقه خاصي هستند که براي به سرانجام رساندن يک موضوع و يا تصميم نهايي بر يک مسئله مي‌توانيم اين اختلاف سليقه‌ها را با مشورت و با برگزاري جلسات مشترک حل کرد.

وي با بيان اينکه دولت همواره بر تعامل و گفتگو تاکيد داشته است، افزود: دولت به عنوان دستگاه اجرايي کشور براي انجام و اجراي هر چه بهتر امور در کشور همواره در پي تعامل با ديگر مسئولان در قواي ديگر است تا بتواند از نظر و مشورت افراد مجرب استفاده کرده و همواره در جهت تعامل و گفتگو گام بردارد.

معاون پارلماني رئيس‌جمهور خاطر‌نشان کرد: برگزاي اين جلسات پياپي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با رئيس‌جمهور و وزراي دولت در خصوص امور جاري کشور نشان‌دهنده اشتياق دولت براي افزايش همکاري و تعامل بين قوا است.

فروزنده يادآور شد: دولت با همکاري خود با ديگر مسئولان کشور در بحث‌هاي مختلف در طول چند سال اخير و تصميم‌گيري صحيح در آن موارد نيت خالصانه خود را در تاکيد بر وحدت و همبستگي نشان داده و همواره آن را ادامه خواهد داد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: وحدت ، گفتگو ، تعامل ، همبستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار