هفته هجدهم سری آ ایتالیا

طوفان یوونتوس در دقیقه 90

در شب نخست هفته هجدهم رقابتهای سری آ ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس در دقایق پایانی بازی با کالیاری موفق شد این تیم را شکست دهد و با 44 امتیاز از 18 بازی صدرنشینی خود را در جدول سری آ ایتالیا تحکیم بخشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در شب نخست هفته هجدهم رقابتهای سری آ ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس در دقایق پایانی بازی با کالیاری موفق شد این تیم را شکست دهد و با 44 امتیاز از 18 بازی صدرنشینی خود را در جدول سری آ ایتالیا تحکیم بخشد.

در این بازی که از ساعت 23:15 جمعه شب در استادیوم سنت الیا و به میزبانی کالیاری برگزار شد شاگردان آنتونیو کونته در دقیقه 16 و با گلزنی مائوريسيو پينيلا از حریف عقب افتادند و این نتیجه تا دقیقه 75 بازی پابرجا بود.

در دقیقه 65 و با اخراج داویده آستوری از تیم کالیاری فرصت مناسبی پیش آمد تا یوونتوسی ها با یک یار بیشتر گل خورده را جبران کنند.

در دقیقه 75 آلساندرو ماتری گل خورده را برای بیانکونری جبران کرد و بازی تا دقیقه 90 با نتیجه یک بر یک مساوی پیش می رفت که در لحظات پایانی بازهم ماتری و میرکو ووچینیچ برای یوونتوس گل زدند تا تیم کونته 44 امتیازی شود و کاماکان در صدر جدول سری آ دست نیافتنی باشد.

در دیگر بازی شنبه شب تیم پسکارا با نتیجه دو بر یک کاتانیا را شکست داد.

هفته هجدم رقابتهای سری آ فردا با هشت بازی به پایان می رسد و در مهمترین بازی از ساعت 23:15 آ اس رم میزبان آث میلان است.

همچنین اینترمیلان تیم دوم جدول از ساعت 15 به مصاف جنوا می رود.
برچسب ها: یوونتوس ، سری آ ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.