با رشد 40 درصدی فروش اموال منقول و غیر منقول در 9 ماهه امسال:

روند سود دهی سازمان اموال تملیکی در سال جاری ادامه دارد

عملکرد فروش اموال منقول و غیر منقول سازمان اموال تملیکی نشان می دهد که فروش اموال در این دو بخش با افزایش قابل توجه 40 درصدی روبرو بوده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اموال تملیکی، اردشیر محمدی با بیان مطلب فوق گفت: مهمترین وظیفه سازمان تعیین تکلیف صحیح و به موقع اموال در اختیار برابر مقررات و ضوابط قانونی است که با تلاش مضاعف کارکنان این سازمان، رشد 40 درصدی در تعیین تکلیف اموال صورت گرفته و در فروش اموال منقول طی 9 ماهه سال جاری 848 میلیارد ریال و اموال غیر منقول 221 میلیارد ریال محقق گردیده است.

مدیر عامل سازمان اموال تملیکی با اشاره به عملکرد درآمدی و هزینه ای سازمان تشریح کرد: فروش اموال منقول در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد و اموال غیر منقول حدود 11 درصد رشد داشته است و با توجه به برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته، انتظار میرود این روند تا پایان سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

وی تلاش و کوشش همکاران در تعیین تکلیف به موقع و صحیح اموال منقول و غیر منقول، اطلاع رسانی مطلوب و شفاف به مخاطبان و بهره گیری از ابزارها و شیوه های نوین مدیریتی را از عوامل اصلی رشد فروش دانست.

اردشیر محمدی افزود: افزایش فروش اموال منقول و غیر منقول در 9 ماهه سال جاری در حالی صورت گرفت که میزان اعاده کالا به گمرکات 402 درصد و کالای انهدامی 7 درصد افزایش داشته است.

محمدی افزود: که میزان کالاهای اعاده شده به گمرک در 9 ماهه سال جاری یکهزارو صد و بیست و شش میلیارد ریال و ارزش کالاهای انهدامی 61 میلیارد ریال بوده است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان اموال تملیکی با اشاره به کاهش ورودی پرونده های مشمول قانون سازمان افزود: روند رو به رشد 50  درصدی در فروش اموال منقول در 9 ماه سال جاری در حالی صورت می گیرد که ورودی پرونده های مشمول قانون سازمان با 20 درصد کاهش مواجه بوده است و خاطر نشان کرد تعیین تکلیف کالاهای سنواتی یکی از عوامل مهم در رشد عملکرد فروش سازمان در سال جاری است./س
برچسب ها: سود دهی ، اموال ، تملیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار