مشهد/

امکان تولید انواع ژلاتین دارویی خوراکی و صنعتی در مشهد

سرپرست شرکت ژلاتین سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از توانایی این واحد برای تولید طیف وسیعی از انواع ژلاتین دارویی خوراکی و صنعتی خبرداد.



به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، مهندس موسوی با بیان این مطلب گفت: شرکت ژلاتین آریا نظارت و کنترل دقیقی بر کیفیت ژلاتین و فاکتورهای مهمی از قبیل ویسکوذیته، آلودگی میکروبی، ناخالصی ها،رنگ و بو ph دارد و می تواند بر اساس سفارش مشتری این موارد را تنظیم کند.

وی افزود: این کارخانه مدرن با 41 هزار متر مربع مساحت و 12 هزار متر مربع زیر بنا ضمن بهره گیری از جدیدترین امکانات فنی آزمایش کنترل کیفیت و واحد تحقیق و توسعه در زمینه تولید ژلاتین دارویی خوراکی و صنعتی فعالیت داشته و مفتخر به اخذ گواهینامه ایزو 200 gmp haccp و همچنین گواهینامه حلال جهان و کسب عنوان واحد نمونه سال در 2 سال پیاپی است.

 

موسوی در پایان به تشریح عمده تولیدات این شرکت وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی پرداخت و گفت: مکمل ورزشی با پایه ژلاتین هیدرولیز، ژلاتین هیدرولیز پوکه کپسول، مکمل ورزشی با پایه ژلاتین و کربو هیدرات با گرید دارویی، ژلاتین 25 گرمی و 450 گرمی، نوشیدنی ژلاتین، پودر ژله، پودر ژله رژیمی، پودر دسر،پودر دسر رژیمی،پاستیل، صنایع لبنی و گوشتی با گرید غذایی و چسب صحافی با گرید صنعتی از جمله مهمترین تولیدات شرکت ژلاتین آریا است./ع

 

برچسب ها: تولید ، ژلاتین ، دارویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.