انتقاد عضو شورای شهر به جدایی ری از تهران؛

زمین خواری ارمغان جدایی ری از تهران

بیادی گفت:جدایی ری از تهران نه تنها تبعات مدیریتی در سطح شهر بوجود می آورد بلکه اسکان غیر رسمی و زمین خواری و نیز نابودی عرصه های طبیعی ارزشمند شهر تهران را در پی خواهد داشت.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نایب رئیس شورای شهر تهران  امروز در جمع خبرنگاران گفت: این جانب بارها دلایل فرهنگی مدیریتی و اقتصادی و اجتماعی جدایی ری از تهران را گوشزد کردم که این بار با گزارشی تحلیلی تبعات ناشی جدایی ری از تهران را به گوش تصمیم گیران عجول خواهم رساند که این در حالی است آوای جدایی شمیرانات از تهران هم به گوش می رسد.

وی اظهار داشت:در بازگشایی آسیب های جدایی ری از تهران به تعارض این تصمیم با طرح جامع جدید تهران و مصوب هیئت وزیران و ابلاغی رئیس جمهوری اشاره دارد که ناسازگاری با برنامه های توسعه ملی مخالفت با مفهوم و منطق قوانین مصوب کشور در پی خواهد داشت.

وی افزود: کاهش ارزش املاک و مستغلات و بروز چالش های امنیتی و سیاسی از دیگر تهدیدات حاصل از جدایی ری از تهران است.

نایب رئیس شورای شهر تهران در شکافی دیگر از تبعات امنیتی و سیاسی احتمالی جدایی ری از تهران خاطر نشان کرد: نمی توان از خط بروز سرخوردگی در بین مدیران محلی، نخبگان و فعالان اجتماعی به دلیل بی توجهی به نظرات کارشناسی و عیان شدن تفاوت های آشکار و معنا دار و سطح مشارکت شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری با اجرای این تصمیم غیر کارشناسانه چشم پوشی کرد.

گفتنی است، گزارش کامل بیادی در خصوص جدایی ری از تهران در جلسه بعدی شورای شهر تهران مطرح می شود./عط

برچسب ها: وزیر ، ابلاغی ، آسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار