عبدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حفاظت از دانشمندان هسته‌اي در دستور کار مسئولان قرار گيرد

دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران گفت: علام آمادگی دانشجویان و ملت ایران در حمایت از شهدای هسته‌ای، دلیل محکمی برای غافل شدن مسئولان از حفاظت شخصيت‌هاي تاثيرگذار در عرصه علمي نیست.

علي عبدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پيشرفت‌هاي علمي ايران در حوزه‌هاي مختلف اظهار داشت: تا پيش از پيشرفت‌هاي چشم‌گير علمي ايران، غرب براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي از راه‌هاي ديگري استفاده مي‌کرد ولي دشمن بعد از جهش ايران در عرصه علم، نگاه خود را به سمت و سوي دانشمندان انداخت و ترور عليه نخبگان را آغاز کرد.

اين فعال دانشجويي تصريح کرد: با آغاز پيشرفت‌های علمی یک کشور، تلاش دشمن برای مخدوش کردن نقطه‌های مرکزي و اصلی در عرصه‌ علمی نمایان می‌شود.

وي ادامه داد: بعد از به شهادت رسيدن مصطفي احمدي‌روشن، هزاران نفر از دانشجويان با تغيير رشته دانشگاهی، آمادگي خود را جهت خدمت‌رساني به نظام اعلام کردند.

عبدی افزود: اعلام آمادگی دانشجویان و ملت ایران در حمایت از شهدای هسته‌ای، دلیل محکمی برای غافل شدن مسئولان از حفاظت شخصيت‌هاي تاثيرگذار در عرصه علمي نیست.

اين فعال دانشجويي در ادامه به مطالبه جنبش دانشجويي از مقامات امنيتي کشور اشاره داشت و افزود: حفاظت بهتر و پيشگيري از وقوع  ترور دانشمندان بهتر است که در دستور کار مسئولان قرار گيرد و این به عنوان اصلی‌ترین خواسته دانشجویان ایرانی مطرح است.

دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران در پايان با اشاره به تقدير مقام معظم رهبري از فعاليت دانشمندان ايراني خاطر نشان کرد: تمام دانشمندان هوا، فضا، موشک‌سازي، نانو تکنولوژي و ... که مورد تقدير مقام معظم رهبري قرار گرفتند بايد با دقت بيشتري از آنها حمايت و حفاظت شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار