با گذشت يكسال از شهادت مصطفي احمدي‌روشن

آصفري: حاميان ترور دانشمندان هسته‌اي ايران بايد محاکمه شوند

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با تاكيد بر لزوم محاكمه عاملان و حاميان ترور دانشمندان هسته‌اي كشورمان گفت: با گذشت يكسال از شهادت مصطفي احمدي‌روشن دانشمند جوان هسته‌اي، قوه قضاييه و وزارت کشور بايد اقدام جدي براي محاكمه عاملان و حاميان اين ترورهاي هدفدار صورت دهند.


حسن آصفري نماينده مردم اراک و کميجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پيگيري عاملان ترور دانشمندان "هسته‌اي" کشورمان در مجامع بين‌المللي گفت: جمهوري اسلامي ايران يکي از کشورهايي است که بيشترين اقدامات تروريستي توسط گروه‌هاي معاند "رژيم صهيونيستي" در آن صورت گرفته است و لذا يكي از قربانيان اصلي "تروريسم" محسوب مي‌شود.

وي در ادامه با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران از زخم‌خورده‌هاي رژيم غاصب صهيونيستي است که با تسليح گروه‌هاي خرابکار باعث شهادت جوانان دانشمند شده است، افزود: رژيم صهيونيستي که قوانين و اصول  NPT را نمي‌پذيرد بايد جوابگوي مجامع بين‌المللي پيرامون کشتار دانشمندان هسته‌اي کشورمان باشد.

نماينده مردم اراک و کميجان با اشاره به سالروز شهادت "مصطفي احمدي‌روشن" دانشمند جوان هسته‌اي كشورمان خواستار پيگيري مجامع بين‌المللي و قوه قضاييه شد و تصريح کرد: قوه قضاييه و وزارت کشور با گذشت يکسال بايد اقدام جدي نسبت به محكوميت و پيگيري حاميان شهادت دانشمندان هسته‌اي کشورمان به عمل آورند.

آصفري در بخش ديگري از اظهاراتش عمليات تروريستي آمريکا و غرب در "سوريه" را محکوم و بيان کرد: عمليات تروريستي که در سوريه با حمايت غرب و به سرکردگي "آمريکا" انجام مي‌شود با سکوت مجامع بين‌المللي مدعي "حقوق بشر" همراه است که اين همراهي، خود گواهي بر دروغين بودن ادعاهاي اين مجامع و طرفداريشان از گروه‌هاي تروريستي و مداخله‌گران در امور ملت‌هاست.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: ترور ، محاکمه ، ایران ، اسراییل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار