بیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اقدامات دشمن موجب استقبال گسترده دانشجويان از رشته‌هاي هسته‌اي شد

عضو شورای مرکزی تحکیم وحدت با بيان اينکه دشمن با ترور دانشمندان هسته‌ای قصد ايجاد رعب در ميان جوانان را داشت،‌ گفت: ترور دانشمندان هسته‌اي نه تنها باعث عقب‌نشینی دانشجویان نشد، بلکه استقبال گسترده آنان براي تحصیل در رشته‌های هسته‌ای را به همراه داشت.

علی بیانی دبیر کمیسیون آموزش دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با گرامیداشت سالگرد شهدای هسته‌ای، به پایداری و مقاومت مردم ایران در پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: پیامي که شهدای هسته‌ای با شهادت خود به جوانان دادند،‌ اين بود که با تلاش خود در زمینه علم و فناوری کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه هدايت‌ کرده و دشمنان را نااميد کنند.

وی با بیان اینکه تلاش و همت جوانان ایرانی موجب پشت سرگذاشتن تحریم‌ها خواهد شد، اظهارداشت: دشمن از ترور شهدای هسته‌ای قصد داشت، فضای رعب و وحشتی را در ميان جوانان مسلمان ایجاد کرده و آنان را دلسرد کند، اما به فضل خدا در این امر موفق نشد.

بیانی ادامه داد: اقدام دشمنان نه تنها باعث عقب‌نشینی دانشجویان نشد بلکه استقبال گسترده دانشجویان در تحصیل در رشته‌های هسته‌ای را نیز به همراه داشت.

عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت با بیان این امر که توطئه دشمنان برای ترور شهدای هسته‌ای، ناشی از پایبندی ملت ایران به آرمان‌های نظام اسلامی است تصريح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان با حربه‌های مختلف سعی در براندازی نظام داشته‌اند و مخالفت آنان با مباحث هسته‌ای تنها بهانه‌‌ای بیش نیست.

بياني با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها مانند هند و پاکستان فعالیت هسته‌ای خود را بدون مخالفت غرب ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: غرب از پيشرفت هسته‌اي ايران به عنوان ابزاري براي سنگ‌اندازي در راه جهاني‌شدن آرمان‌هاي نظام اسلامي استفاده مي‌کند و اين مخالفت‌ها بهانه‌اي بيش نيست.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در پایان به ناکام ماندن تلاش دشمنان در راه پیشرفت و توسعه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران با اراده آهنین و همت خود اجازه نخواهند داد تا کشور از مسیر پیشرفت باز ماند و هر چند اقدامات دشمنان موجب شد که 4 تن از دانشمندان هسته‌ای ما را بگیرند اما باید بدانند که به اهداف پلید خود برای براندازي نظام انقلاب اسلامی نخواهند رسید.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار