این یک پــروژکتور سه بعدی است

اپسون در نمایشگاه CES 2013 از پروژکتورهای سینمای خانگی HD خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این یک پروژکتور سه بعدی است که حال دیگر از تنها ترین تصوری که تنها در یک نما از فیلم جنگ ستارگان دیده بودیم در آمده و به واقعیت پیوسته!اپسون، با تولید ویدیو پروژکتور 3 بعدی 750HD خود فصل جدیدی را در عرصه دستگاه های فناورانه پخش تصاویر رقم زده است.

 این محصول خلاقانه با قیمت 899 دلار، بازار مصرف کنندگان میان رده را هدف قرار داده است. در محصول یاد شده از فن آوری های 3LCD و Bright 3D Drive استفاده شده است و قابلیت نمایش محتوای دو بعدی و سه بعدی را دارد. کیفیت تصویر 720p با روشنایی 3000 لومن برای رنگ های سفید و دیگر رنگ ها می تواند برای کاربرانی که ویدیو پروژکتورها را به تلویزون های عظیم HD ترجیح می دهند، جذاب باشد.
طول عمر لامپ تصویر این محصول در حالت روشنایی، 4000 ساعت و در حالت کم مصرف به 5000 ساعت می رسد.
اپسون همراه با این پروژکتور، یک جفت عینک سه بعدی RF اکتیو برای زاویه دید وسیع تر کاربران عرضه کرده است. شارژ این عینک ها تا 40 ساعت دوام دارد و تنها با 3 دقیقه اتصال به برق، به اندازه 3 ساعت شارژ خواهند شد.

همچنین این محصول که با پشتیبانی آواژنگ عرضه می شود قابلیت اتصال مستقیم به کنسول های بازی، پخش کننده های بلو-ری، رایانه های دسکتاپ و تلفن های هوشمند را هم دارد، بدون آنکه مجبور به استفاده از مبدل های دردسرساز باشید.

طراحی منسجم و کوچک پروژکتور 750HD، جا به جایی آن را بسیار راحت کرده و درگاه های HDMI و USB روی آن، کارایی محصول را بالا برده است. لازم به ذکر است این پروژکتور مجهز به اسپیکرهای داخلی نیز هست.
برچسب ها: دریچه ، بازی ، نرم افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار