دبير کنگره شهداي جهاد علمي خبر داد

برگزاري کنگره شهداي جهاد علمي در ارديبهشت ماه

دبير کنگره شهداي جهاد علمي از برگزاري کنگره مذکور با حضور مسئولان لشکري و کشوري در ارديبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت شهيد مطهري خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس نصيري‌فرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن، در ارتباط با برگزاري کنگره شهداي جهاد علمي اظهار داشت: کنگره مذکور در سالروز شهادت مرتضي مطهري 12 ارديبهشت ماه سال آينده به همت سازمان بسيج اساتيد با حضور شخصيت‌هاي لشکري و کشوري برگزار مي‌شود.

وي ابراز داشت: در اين کنگره علاوه بر تجليل خانواده‌هاي شهداي هسته‌اي براي اولين بار نخستين سرود مختص به شهداي علمي کشور اجرا مي‌شود.

دبير کنگره شهداي جهاد علمي افزود: تاکنون بيش از 1000 قطه شعر، 76 فيلم و 15 اثر فيلنامه، مقالات علمي، تعدادي عکس در بخش بين‌الملل و بيش از 300 اثر از خبرنگاران مختلف در استان‌هاي کشور به دبيرخانه کنگره براي شرکت در جشنواره‌ها ارسال شده است.

نصيري‌فرد با اشاره به اينکه در هر جشنواره 10 نفر از شرکت‌کننده‌ها با آثارشان به انتخاب هيئت داوري به عنوان نفرات برتر برگزيده مي‌شوند،خاطر نشان کرد: در کنگره‌اي که قرار است در ارديبهشت ماه برگزار شود از کل برندگان هر جشنواره تجليل به عمل مي‌آيد.

لازم به ذکر است: امشب سه‌شنبه کنگره شعر شهداي جهاد علمي با حضور حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، سردار نقدي و حجت‌الاسلام محمدي گلپايگاني رييس دفتر مقام معظم رهبري در تالار ايوان شمس برپا مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، شهدا ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار