سود کلان هایپراستار در کیسه سهامداران صهیونیستی+ اسناد و تصاویر

تمام این اجناس برای تو چیده شده است. هر چه دوست داری بردار. تو در این فضا ذوب می شوی. این نمایش بزرگ به تو احساس بی وزنی می دهد. احساس بی ارادگی. و گاه احساس حقارت. حریصت می کند."هایپر" یعنی همین!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اوایل دی ماه، گزارشی تحت عنوان "هایپراستار؛ تجارت مخفی رژيم اسرائیل در ایران + فیلم و تصاویر" منتشر شد. این گزارش، واکنش های زیادی را در پی داشت. از اطلاعیه "شفاف سازی" فروشگاه هایپر استار (که هیچ مستندی در رد این گزارش ارائه نشد) گرفته تا اظهارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از این گزارش.
 نظرات مخاطبان سایت نیز به نوبه خود بسیار جالب بود.از متهم کردن مشرق نیوز به تبانی با دیگر فروشگاه های زنجیره ای تا ارائه ی دلایلی در تأیید گزارش فوق و تشریح اهداف هایپرمارکت ها در ایران.
با توجه به موارد ذکر شده،تصمیم گرفتیم تا مستنداتی دیگر درخصوص اهداف ضد ایرانی و گرایشات صهیونیستی این فروشگاه منتشر کنیم.

شاید بگویید که:" شما دارید تمام تقصیرات را به گردن صهیونیست می اندازید و از کاستی های خودمان چشم پوشی می کنید". اما واقعیت این است که "صهیونیسم بین الملل" از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف زیاده طلبانه خود بهره می برد. اقداماتی چون،تسلط بر جهان و تشکیل حکومت جهانی از طریق دخل و تصرف در اقتصاد بین الملل و اقتصادهای ملی، کنترل رسانه‌های همگانی و دامن‌زدن به اختلافات مذهبی در پروتکل های جهانی رهبران صهیون به وضوح بیان شده است و کم کاری و سهل انگاری مسئولین کشور در کنار عدم آگاهی عموم مردم از این اهداف، منجر به بروز پدیده های ناگواری همچون هایپراستار شده است. صهیونیست ها و "تجارت مخفی" در سایر کشورها، تکنیکی است که در پروتکل دانشوران یهود، به آن تأکید بسیاری شده است.تکنیکی که روز به روز گسترش می یابد.

ارتباط آشکار "کارفور" و "هایپراستار"
در گزارش نخست، دلایل متقنی مبنی بر ارتباط  این دو فروشگاه تشریح شد.اما در اینجا مستندات بیشتری دراین خصوص ارائه می شود. اگر شما در وب سایت(انگلیسی) ویکی پدیا عبارت Carrefour را جستجو کنید، اطلاعات دقیق شعب این فروشگاه در سراسر جهان و برنامه های گسترش شعبات در سال های آینده را به تفکیک هر کشور خواهید دید.
در این صفحه، در خصوص شعبات  فروشگاه کارفور در ایران، این اطلاعات درج شده است: در فوریه سال 2009 میلادی، کارفور اولین فروشگاه خود را در ایران در منطقه غرب تهران افتتاح کرد. فروشگاه دوم کارفور در ایران در آوریل 2012 افتتاح شد. این فروشگاه در شیراز واقع شده است. چهار فروشگاه دیگر در اصفهان، منطقه شرق تهران، مشهد و تبریز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.


 وب سایت(انگلیسی) ویکی پدیا،صفحه "”Carrefour: در فوریه سال 2009 میلادی، کارفور اولین فروشگاه خود را در ایران در منطقه غرب تهران افتتاح کرد.  فروشگاه دوم کارفور در ایران در آوریل 2012 افتتاح شد. این فروشگاه در شیراز واقع شده است. چهار فروشگاه دیگر در اصفهان، منطقه شرق تهران ، مشهد و تبریز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.


 
نام "ایران" در میان شعب فروشگاه "کارفور" در آسیا و تعداد 2 فروشگاه (تهران و شیراز)


حال اگر عبارت "کارفور" را در وب سایت(فارسی) ویکی پدیا جستجو کنید، در صفحه مذکور،در کنار معرفی این فروشگاه،اطلاعات جامعی درخصوص هایپراستار ارائه می شود.

 
وب سایت(فارسی) ویکی پدیا،صفحه "کارفور": در صفحه مذکور،در کنار معرفی این فروشگاه،اطلاعات جامعی درخصوص هایپراستار ارائه می شود.


اما اذعان به این ارتباط آشکار (علی رغم تکذیب مدیران هایپراستار ایران) به همین جا ختم نمی شود و رسانه های فرانسوی نیز به تحلیل این ارتباط و نقش رژیم صهیونیستی پرداخته اند.یکی از این موارد، تصویر زیر می باشد. در این تصویر شعب کارفور بر روی نقشه جانمایی شده و به نقش اسرائیل نیز اذعان شده  است.

 
ترجمه عبارت زیرنویس در تصویر فوق: "اسرائیل" به دنبال در دست گرفتن کنترل "کارفور" در خاورمیانه،اوراسیا،آسیای جنوب شرقی و آفریقا

چرا مدیران هایپراستار ایران از اظهارنظر درمورد ارتباط با کارفور اجتناب می کنند. کارفور چه مشکلی دارد؟ در گزارش قبل، به نقش سرمایه گذاران صهیونیست در کارفور اشاره کردیم.حال در اینجا،جزییات بیشتری را منتشر می کنیم.

شرکت صنایع دلتا گلیل(Delta Galil):"دلتا گلیل" بزرگترین تولید کننده و فروشنده صنعت نساجی در اسرائیل است.این شرکت، یکی از بزرگترین برندهای تجاری تولید لباس در دنیا می باشد. Dov Lautman”"موسس، رئیس و بزرگترین سهام دار این شرکت، از دوستان صمیمی "ایهود باراک" می باشد. دلتا گلیل از سهامداران فروشگاه کارفور است.چندی پیش،سازمان های مدافع حقوق بشر، مدارکی را مبنی بر استثمار مسلمانان توسط شرکت دلتا گلیل منتشر کردند.

 
شرکت صهیونیستی "دلتاگلیل"،از سهامداران فروشگاه کارفور می باشد.

 
. Dov Lautman”" موسس، رئیس و بزرگترین سهام دار شرکت "دلتا گلیل"
 
 
Dov Lautman""از دوستان صمیمی "ایهود باراک". وی روابط بسیار نزدیکی با رهبران رژیم غاصب صهیونیستی دارد.


شرکت سرمایه گذاری کوور ( Koor):
کوور،یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری در اسرائیل است. سرمایه گذاری در شرکت های فعال بین المللی در طیفی گسترده، و حضور جدی در بازارهای جهانی،با شعار "همه چیز برای نژاد برتر (یهود)" از آرمان های شرکت کوور می باشد.
 
 
استراتژی کوور: تصرف بازارهای بین المللی،از طریق نوآوری،کیفیت و خدمات،برای بهترین نژاد(یهود)


 
تشریح سرمایه گذاری شرکت صهیونیستی "کوور" در فروشگاه زنجیره ای "کارفور"

مشهورترین کالاهای اسرائیلی در فروشگاه هایپراستار
محصولاتی که میخواهیم در این بخش به معرفی آن ها بپردازیم، تقریبا برای تمامی مخاطبین آشنا می باشد. محصولاتی که در تمام سوپرمارکت های ایرانی نیز موجود است. اتفاقی که به دلیل سهل انگاری مسئولین در سال های گذشته و برخورد کاملا غیرحرفه ای با مسأله "حضور برندهای خارجی" در ایران  موجب ورود روزافزون کالاهای صهیونیستی به ایران شد و علاوه بر سود کلان رژیم غاصب صهیونیستی از این رویکرد، عرصه بر تولیدات داخلی نیز تنگ شد.اما درهایپراستار، داستان فراتر از این حرف ها می باشد. محصولات اسرائیلی در این فروشگاه جایگاه بسیار ویژه و اختصاصی دارند. از ماکت های ورودی که انحصارا برای گروه "کوکاکولا" می باشد تا بنرها و محصولات شرکت های "نستله" و Paris” "L’OREAL که در جایگاه ویژه ای در داخل فروشگاه جانمایی شده است.ارقامی که در گزارش قبلی درخصوص فروش روزانه و ماهیانه این فروشگاه ذکر شد.هدف نهایی تمرکز صهیونیست ها بر هایپراستار را نمایان می کند:

"کارفور برای اسرائیل است و هایپراستار برای کارفور"

کوکاکولا(پپسی-فانتا-اسپرایت): وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، 6 واقعه را برای اسرائیل حیاتی خوانده است.یکی از آن ها مخالفت صریح شرکت کوکاکولا با تحریم اسرائیل از سوی کشورهای اسلامی است.کوکاکولا در سال 1356 به پاس 30 سال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر تحریم مسلمانان از سوی هیئت اقتصادی اسرائیل مورد تشویق قرار گرفت. در سال 2009 جايزه اي با حمايت مالي شركت كوكاكولا به لابي اسرائيلي آيپك (AIPAC) داده شد كه دليل آن لابي اين گروه با سنا براي رد درخواست سازمان ملل در مورد " آتش بس فوري" و حمايت از ادامه حمله ارتش اسرائيل به غزه بود. كوكاكولا همچنين روابط بسيارنزديكي با اتاق بازرگاني آمريكا- اسرائيل (AICC) دارد.كوكاكولا با ارائه پاداش به شركت هايي كه اقتصاد اسرائيل را توسعه مي دهند اين شركت ها را براي سرمايه گذاري در اسرائيل تشويق مي كند. هر ساله اتاق بازرگاني پاداش هايي را براي شركت هايي كه بيشترين سهم (شامل اشتغال زايي و سرمايه گذاري) را در تجارت بين اسرائيل آمريكا داشته اند  در نظر مي گيرد و كوكاكولا اين پاداش ها را از لحاظ مالي تامین مي كند .در سپتامبر 2009 مهماني ويژه اي در مركز جهاني كوكاكولا به افتخار ژنرال "بنيامين بن الايزر" برگزار شد. وی سمت های وزارت دفاع و وزارت صنايع اسرائيل عهده دار بوده است. بن الايزر به عنوان جنايتكار جنگي تحت تعقيب  است و مسئول يك سوم از كشتارهاي اسيران جنگي كشتار هاي صبرا و شتيلا و جنين بوده است. نكته جالب توجه در مورد كوكاكولا استانداردهاي دوگانه اين شركت در قبال كشورهاي مختلف است. براي مثال براساس تحقیقات صورت گرفته در هندوستان، نوشابه كوكاكولا در این کشور، مشابه نمونه مصرفي آن در ايالات متحده و بريتانيا نيست. ( نوشابه مصرف شده در هند محتوي مواد ممنوعه ای است كه  بيش از 30 برابر استاندارد اتحاديه اروپا غيربهداشتي بوده و عامل نقايص مادرزادي و سرطان شناخته شده است).

 
ما در حال حرکت به یک مکان جدید هستیم. کوکاکولا بنوشید برای حمایت از اسرائیل. با حمایت از محصولات آمریکایی،شما از اسرائیل حمایت می کنید.


 
فروشگاه هایپراستار تهران: به خانه امن "کوکاکولا" در تهران خوش آمدید. براساس تحقیقات صورت گرفته در هندوستان،نوشابه های کوکاکولای مصرف شده در این کشور محتوي مواد ممنوعه بوده است كه  بيش از 30 برابر استاندارد اتحاديه اروپا غيربهداشتي بوده و عامل نقايص مادرزادي و سرطان شناخته شده است.


 اورئالL’OREAL: اورئال  یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم آرایشی می باشد. اسرائیل،مرکز منطقه ای شرکت اورئال در جنوب غربی آسیا است. کنگره یهودیان آمریکا در بیانیه ای خشنودی خود را از پشتیبانی شرکت اورئال از دولت اسرائیل،اعلام کرده است. همچنین نیمی از مدیران شرکت یهودی اند و جانشین مدیرعامل شرکت خودش را عاشق اسرائیل می داند.شرکت اورئال به پاس پشتیبانی چشمگیرش از اسرائیل،جایزه جوبیلی) جایزه ای است که رژیم اشغالگر قدس به اشخاص یا سازمان هایی که به منظورتوسعه اقتصادی این رژیم درخاک فلسطین اشغالی سرمایه گذاری میکنند،اهداء می کند)را از نخست وزیر سابق اسرائیل (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرده است.


فروشگاه هایپراستار تهران. به گزارش روزنامه صهیونیستی" Jerusalem post" در 15 ژوئن 1999 "فرانکوییس وچی" نایب رئیس شرکت لورآل پاریس مبلغ 10000 دلار کمک هزینه دانشجویی سالیانه به دانشجویان صهیونیست اهدا نمود و به شکلی چاپلوسانه اظهار نمود آرزو می کند که بتواند کاری برای یاد بود پنجاهمین سالگرد تولد اسرائیل انجام دهد و به دنبال آن مرکز تحقیق و توسعه(R&D) شرکت لورآل را با 400 کارمند صهیونیست درشهر migdal haemek واقع در نیمه شمالی سرزمینهای اشغالی پایه گذاری نمود که گامی بزرگ در توسعه اسرائیل به عنوان یک مرکز تجاری در خاورمیانه به شمار می آمد.


فروشگاه هایپراستار تهران.کنگره یهودیان آمریکا در بیانیه ای خشنودی خود را از پشتیبانی شرکت اورئال از دولت اسرائیل،اعلام کرده است. همچنین نیمی از مدیران شرکت یهودی اند و جانشین مدیرعامل شرکت خودش را عاشق اسرائیل می داند.
 

تبلیغات گسترده ی” L’OREAL Paris "در هایپراستار تهران. بواسطه لیست منتشر شده توسط سفارت اسرائیل در آمریکا تحت عنوان شرکتهای سرمایه گذار در اسرائیل شرکت لورآل پاریس 35.5 درصد از سهام شرکت آرایشی بهداشتی اسرائیل را به ارزش 12 میلیاردو 969 میلیون دلار خریداری نمود.

 
نستله و آب معدنی دماوند(Nestele): شرکت نستله که بزرگترین تولیدکننده مواد غذایی جهان محسوب می شود،به پاس خدماتش به رژیم اسرائیل جایزه جوبیلی را از نخست وزیر سابق اسرائیل (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرده است.این شرکت بیش از 200 میلیارد تومان در اسرائیل سرمایه گذاری کرده است و در مقابل این خوش حدمتی،سالیانه حدود 24 میلیارد تومان کمک مالی از ایالات متحده آمریکا دریافت می کند.نستله در سال 1379 بیش از 14 میلیارد تومان به صندوق پرداخت غرامت هولوکاست کمک کرده و یکی از سهامداران عمده شرکت اورئال است. مدیرعامل شرکت آب معدنی دماوند چندی پیش ار سرمایه گذاری نستله در این شرکت خبر داده بود.وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد سهام شرکت دماوند متعلق به فرانسوی هاست، گفت: شرکت نستله، تولید کننده مواد غذایی و لبنیات بوده و در عین حال مشهورترین آب جهان یعنی اویان را در اختیار دارد.مدیرعامل آب معدنی دماوند در ادامه با افتخار اعلام کرده بود: آب معدنی این شرکت متعلق به شرکت نستله، بزرگترین شرکت مواد غذایی دنیاست.وی همچنین از تصمیم نستله برای خرید یک شرکت آب معدنی در ایران خبر داد و گفت: آنها به رشد بازار آب معدنی در ایران کمک کرده و رقابت ایجاد خواهند کرد. آب معدنی دماوند با برند شرکت صهیونیستی اویان فرانسه به عنوان زیرمجموعه نستله به فروش می رسد.
 
فروشگاه هایپراستار تهران. آب معدنی دماوند با برند شرکت صهیونیستی اویان فرانسه به عنوان زیرمجموعه نستله به فروش می رسد.

باربیBarbie: اشرافی گرایی،مصرف گرایی و عریان گرایی،سه مولفه اصلی لباس های باربی می باشد. لباس هایی که زرق و برق خیره کننده اش جلوه ی شهوانی اندام باربی را مضاعف می کند. در طول ۴۰ سال گذشته عروسک باربی فعال در عرصه سیاست آمریکا بوده است.در طول جنگ ویتنام، گرانادا، پاناما و در انتهای جنگ سرد، باربی نقشهای متفاوتی ایفا کرد در طول جنگ عراق و آمریکا در سال ۱۹۹۰، عروسک باربی با پوشش یونیفورم نظامی آمریکایی به تهییج افکار عمومی مردم آمریکا پرداخت. پس از واقعه ۱۱ سپتامبر نیز باربی با پوشیدن یونیفورم نیروهای نظامی ضد تروریست، با ایفای نقش جدید خود به تهییج افکار عمومی پرداخت. تیتر آگهی های تبلیغاتی باربی، برای نبرد ضد تروریسم این بود: باربی ـ روح آمریکایی. نگاهی به تحول لباسها و شخصیت باربی، بیانگر آن تحول اجتماعی است که باربی در آن آفریده شده است. امروزه عروسک بزرگ باربی در هیکل یک دختر جوان حقیقی، برای مقاصد مستهجن در فروشگاه های غربی خرید و فروش می شود. تعداد زیادی از هنرپیشه ها و خوانندگان زن غربی با صرف هزینه های زیاد اندام و چهره خود را همچون باربی می سازند تا مورد توجه عموم واقع شوند. امروزه باربی بر روی تمام وسایل مورد استفاده کودکان و نوجوانان اعم از لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، اسباب بازی، لوازم تزئینی و… حک شده است و حتی خوردنی های فانتزی کودکان مانند آدامس و شکلات نیز از حضور باربی بی نصیب نیستند. چه اینکه دخترها در سراسر جهان بایستی حضور مدل و الگوی غربی خود( باربی) را همواره در پیرامون خود حس کنند. مادران غربی می پرسند؛ چرا دختران ما زودتر از آنچه که باید بالغ می شوند؟ دلیل این بلوغ زودرس جنسی دختران ما در چیست؟

 
فروشگاه هایپراستار تهران:شرکت باربی،از سودآورترین کالاهای صهیونیستی که جایگاه ویژه ای در بخش اسباب بازی ها در هایپراستار دارد.سوء تغذیه،بلوغ زودرس،مصرف گرایی و تجمل،رهاورد عروسک باربی برای دختربچه های ایرانی


 اهداف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی از حضور در ایران، با استفاده از امکانات "کارفور" و با تابلوی "هایپراستار" چیست؟
فروشگاه صهیونیستی هایپراستار چند هدف عمده را در ایران دنبال می کند:

1)ترویج مصرف گرایی و حرکت به سمت آرمان "نظم نوین جهانی" بر اساس پروتکل یهود: مقام معظم رهبری در این خصوص می فرمایند:
 "این نظام نوینی که آمریکایی‌ها می‌گویند این است، کاری کنند که همه دنیا آن طور که آنها می‌خواهند، فکر کنند و حقایق را وارونه بفهمند.
نظم نوینی که آمریکا در پی استقرار آن است، متضمن تحقیر ملت‌ها و به معنای امپراتوری بزرگی است که در رأس آن آمریکا و پس از آن قدرت‌های غربی است. بازگشت به جامعه جهانی – که آمریکا منادی آن است – به معنای پذیرش سلطه فرهنگ غرب است. نتیجه تمام درگیری شرق و غرب چه باید باشد؟ باید قدرت مطلقه و روزافزون آمریکا بر ملت‌های ضعیف باشد؟ معنای نظم نوین جهانی این است!؟".

به نظر می‌رسد هدف غایی نظم نوین جهانی، خاورمیانه می باشد. چرا که اسلام و منابع عظیم نفتی در آنجا تمرکز یافته است. غرب برای بقا به نفت نیاز دارد و از طرفی اسلام ضد ظلم و ضد استعمار است و همین امر بیم رهبران نظم نوین جهانی را در پی دارد و آن را رقیب نیرومندی در عرصه جهان می‌بینند. به دلیل اینکه اسلام و ایدئولوژی اسلامی با نظم نوین جهانی و استکبار در تضاد کامل است، غرب در تلاش برای ریشه کن کردن اسلام و مسلمانان برای پیشبرد اهداف خود و استقرار جهانی منظم در ابعاد سیاسی و اقتصادی است. اکنون این ایران است که به کانون اصلی توجهات تبدیل شده است، چرا که نظم نوین جهانی در مرحله پایانی خود است و تنها ایران است که در برابر آن مقاومت می‌کند.
 
تمام این اجناس برای تو چیده شده است. بردار. هر چه دوست داری بردار. تو در این فضا ذوب می شوی.این نمایش بزرگ به تو احساس بی وزنی می دهد. احساس بی ارادگی. و گاه احساس حقارت.حریصت می کند."هایپر" یعنی همین. تو آنقدر وسوسه می شوی که فراموش میکنی،سبدت لبریز از اجناسی غیرضروری است.راستی،لازم نیست که تمام این اجناس را مصرف کنی.سعی کن زودتر پیش ما بیایی.سبدهایمان را بزرگتر میکنیم.خیالت راحت.

2) خنثی سازی تدابیر مقام معظم رهبری درخصوص "اقتصاد مقاومتی" و سبک زندگی اسلامی و ایرانی"
که مستندات ارائه شده و تصاویر منتشر شده از فروشگاه هایپراستار در این گزارش،دلایل روشنی بر این مدعاست.
نظم نوین جهانی تنها یک چالش پیش روی خود دارد و آن ایران سرسختی است که طی 3 دهه اخیر به رغم جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، ترورها و فشارهای بین‌المللی در برابر این نظم شیطانی ایستادگی کرده است. غرب ناامید شده که نتوانسته از پس بن‌بستی به نام ایران برآید.

 
فروش مجلات خارجی با تصاویر نامناسب در فروشگاه هایپراستار. این مجلات در یکی از پررفت و آمدترین بخش های این فروشگاه جانمایی شده است.


3) دستیابی به سود کلان و ارسال این سود به شعبه اصلی کارفور و در نهایت به سهامداران و سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی.
که حضور برندهای مطرح اسرائیلی همچون کوکاکولا و... به خوبی بر این مسئله صحه می گذارد.
 تعدادی از مخاطبان در خصوص تخفیف ویژه هایپراستار توضیحاتی داده بودند و به تعریف و تمجید این اقدام پرداخته بودند. در پاسخ به این دوستان باید گفت که: اگر از تمامی اقدامات ضدانسانی و نژادپرستانه صهیونیست ها چشم پوشی کنیم و صرفا منافع شخصی خود را ملاک قراردهیم،باز هم کلاهی گشاد بر سرمان رفته است.اگر شما تخفیفات ارائه شده از سوی هایپراستار را از زمان افتتاح تاکنون محاسبه کرده باشید،قطعا متوجه خواهید شد که روز به روز از دامنه سود شما کاسته(با کاهش میزان تخفیف اجناس پرمصرف و افزایش اجناس بدون تخفیف)، و به دامنه سود صاحبان هایپراستار(با افزایش میزان مشتری) افزوده می شود.

4) تضعیف فروشگاه های (خرد و کلان) ایرانی و تغییر ذائقه مردم.
در این خصوص نباید از تقصیرات و کم کاری های فروشگاه های زنجیره ای ایرانی نیز چشم پوشی کرد(که یکی از دلایل عرض اندام این فروشگاه،از همین کم کاری ها نشأت می گیرد).متأسفانه تاکنون درخصوص ”بومی سازی مراکز خرید متناسب با سبک زندگی ایرانی-اسلامی" هیچگونه تدبیری از سوی مسئولین اندیشیده نشده است و فروشگاه های رفاه،شهروند و... به کپی برداری غیراصولی از  نمونه های خارجی بسنده کردند. و حالا علاوه بر هایپراستار، هایپرهای دیگری همچون "هایپرسان و "هایپرمی" نیز به صورت قارچ گونه در حال گسترش می باشد.

رهنمودی از امام خميني(ره):
"شما از خواب هايي كه براي اين كشورها ديده اند اطلاع نداريد ، اينجانب كرارا خطر دولت اسرائيل و عمال آن را به ملت گوشزد كردم كه بايد مقاومت كنند و از معاملات با آنها احتراز جويند".
و نیز استفتائاتی از مقام معظم رهبري :
آيا وارد كردن و ترويج كالاهاي اسرائيلي جايز است ؟
واجب است افراد از وارد كردن و ترويج كالاهايي كه دولت حقير اسرائيل از ساخت و فروش آن  منتفع مي شود خودداري كنند .
آيا براي مسلمانان خريد كالاهاي اسرائيلي كه در سرزمين اسلامي به فروش مي رسند جايز است ؟
بر آحاد مسلمين واجب است كه از خريد و استفاده از كالاهايي كه سود توليد و فروش آنها عايد صهيونيست ها كه با اسلام و مسلمين در حال جنگ هستند ، مي شود ، اجتناب كنند.
حال باید مسئولین و علی الخصوص وزارت اقتصاد،وزارت بهداشت و شهرداری تهران پاسخگوی این سهل انگاری باشند و بگویند که با چه مجوزی،این خیانت را مرتکب شده اند.


 
دختر بچه های اسرائیلی برای همسالان لبنانی و فلسطینی خود، بر روی هدیه ای که قرار است برایشان فرستاده شود یادگاری می نویسند. هدیه ای که نه عروسک است و نه شکلات و شیرینی و نه شاخه گلی و نه حتی کاغذ سفیدی که روی آن نقاشی از آنچه دوست دارند را برای او کشیده باشند. هدیه ای که مستقیماً در خانه، مدرسه، ماشین پدرش و یا حتی در پناهگاه به دستش می رسد!؟. هدیه ای که گاهی وزنش از وزن او و قدش از قد او بیشتر و بلندتر است!؟.
هدیه ای داغ و سوزان که فرستنده اش اوج علاقه و محبتش را با آن نشان می دهد.کودکان لبنانی و فلسطینی تاکنون دوست اسرائیلی خود را ندیده اند،ولی هدیه ها و یادگاریهای زیادی از او به دستشان رسیده است!؟.آری هدیه او موشکی است که قرار است تا چند دقیقه بعد به دست دوست لبنانی یا فلسطینی اش برسد! هدیه ای که قرار است با داغی و سوزانی و ویرانی خود، عشق و محبت فرستنده اش را به نمایش گذارد!.
هدیه ای که با پاره پاره کردن اجزای بدنش در عمق وجودش رخنه می کند و در آغوشش می گیرد!.هدیه ای که پدر و مادر و برادر و خواهر و هرآنکه را که دوست دارد از او می گیرد.هدیه ای که برای او ترکش و آتش و آوار و اشک و خون و زخم و مرگ را به ارمغان می آورد.


آیا سود حاصل از خرید از فروشگاه های صهیونیستی، در کنار سهولت و رفاه این نوع خرید، به ازای شریک شدن در این هدیه، باز هم برای ما،دلچسب خواهد بود؟؟؟


http://www.koor.com/news-in.asp?num=516
http://www.koor.com/news-in.asp?num=546
http://sos-crise.over-blog.com/article-israel-cherche-a-prendre-le-controle-du-carrefour-m-o-eurasie-asie-du-s-e-afrique-53064080.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Carrefour
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel.php
http://fa.wikipedia.org/wiki
http://www.israelemb.org/economic/uscompanies.htm
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار