مدل مو و لباس جدید میشل اوباما برای مراسم تحلیف سلطنتی شوهرش+تصاویر

میشل اوباما به عنوان بانوی اول آمریکا به همراه دو دخترش برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری باراک اوباما که طی دیروز و امروز برگزار شد، لباس های خاصی را مورد استفاده قرار دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، میشل اوباما همچنین مدل جدیدی از آرایش مو را برای حضور در این مراسم انتخاب کرد تا بیشتر از همیشه مورد توجه باشد.
روزنامه آمریکایی میل آنلاین نوشت: روز گذشته، آخر هفته آمریکایی ها با صدای بلندی به پایان رسید و این هفته با صدای بلندی آغاز شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری با میزبانی خانواده اوباما، از جشن برای خانواده های نظامیون و برگزاری کنسرت های مجلل برگزار شد.
میشل اوباما مفتخرانه با هرکات (مدل کوتاهی مو) جدیدش و دو دختر شیک و مد روز خود بر روی صحنه حاضر شدند. این مراسم شنبه شب به مناسبت مراسم تحلیف ریاست جمهوری در پایان هفته گذشته (دو شب پیش) برگزار شد و میهمانان آن جمعی از خانواده های نظامیان بودند.
برخی از هنرمندان بزرگ هالیوود از یوشر گرفته تا کتی پری و آلیشیا کیز برای حضور در این جشن در مرکز کنوانسیون واشنگتن دی سی گردآمدند تا برای فرزندان و همسران نظامیان اوقات خوشی را ایجاد کنند.
لباس های شیک میشل، یک مدل بلوز سفید گشاد است که با کمربندی به کمر بسته شده و شلوار بلندی با کفش های پاشنه دار پوشیده است. اوباما خود در این مراسم حضور نداشت، اما تصاویر وی در سالن پخش می شد.

 

 

 

 


 

 

این شب با سرگرمی های بسیار و رفتارهای دور از عقل و غیرعادی اعضای گروه فاکس که به این جشن دعوت شده بودند، به پایان رسید. کنسرت این شب، سنتی بود که از مراسم تحلیف سال 2009 برای ارج نهادن به خانواده های نظامی تا به امسال ادامه یافت. میزبان آن میشل اوباما و جیل بایدن همسر معاون رئیس جمهور بودند و ریاست تشریفات آن هم نیک کانن بود.
البته این آخرین جشن نبوده و ادامه آن در انجمن ایالتی تگزاس به میزبانی گروه بلک تای اند بوتس Black Tie and Boots برگزار خواهد شد.

 گفتنی است در حالی رسانه های آمریکایی به پوشش این جشن های اشرافی می پردازند که همه ساله هزاران نفر در خود این کشور از فقر و گرسنگی در کنار خیابان ها میمیرند و مثل زباله به سمت گورستان هایی بی نام و نشان برای تدفین حمل میشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار