تمدن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

افتتاح 700 پروژه عمرانی در دهه فجر با حضور احمدي‌نژاد در جنوب تهران

استاندار تهران گفت: افتتاح 700 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد تومان از روز جمعه در جنوب شهر تهران در منطقه 19 با حضور رئیس‌جمهور کلید زده خواهد شد.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر فردا با حضور در مرقد مطهر حضرت امام شروع خواهد شد، اظهار داشت: پس از حضور در مرقد مطهر امام و تجدید میثاق با امام راحل، مراسم دهه فجر از فرودگاه مهرآباد با رژه موتور‌سواران تا بهشت زهرا و مرقد امام شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه 700 پروژه عمرانی در استان تهران به بهره‌برداری خواهد رسید، اعلام کرد: افتتاح این تعداد پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد تومان از روز جمعه در جنوب شهر تهران در منطقه 19 با حضور رئیس‌جمهور کلید زده خواهد شد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در شب 22 بهمن مراسم نورافشانی در تهران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در مراسم راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن تدارکات و پیش‌بینی‌های مناسبی از سوی استانداری مهیا شده است.

تمدن خاطر‌نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی متنوعی در زمان راهپیمایی در روز 22 بهمن از جمله ایجاد غرفه دستاوردهای انقلاب اسلامی، تولید ملی،‌ هنرمندان، کودکان و نوجوان در مسیر راهپیمایی برای استفاده عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد، گفت: ستاد دهه فجر توسط فرمانداران در شهرستان‌ها برای برگزاری هر‌چه بهتر مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر تشکیل شده است.

استاندار تهران در خاتمه تصریح کرد: در تمام مساجد و تکایا هر شب به مناسبت روزهای نامگذاری شده ویژه برنامه‌های خوبی خواهیم داشت که پایان برنامه‌ها در ایام دهه فجر راهپیمایی عظیم مردم خواهد بود که قطعا حماسه بزرگ دیگری را با حضور گسترده خود در راهپیمایی رقم خواهند زد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: تمدن ، دهه ، فجر ، پروژه ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار