فجر سی و یکم در آیینه‌ی سیمرغ بلورین ؛

امیدوارم انتخاب هیئت داوران به حق بوده باشد

امیدوارم نظر هیئت داوران مبنی بر انتخاب قیلم"گهواره‌ای برای مادر" به عنوان برگزیده‌ی بخش بین‌المللی جشنواره فیلم فجر به حق بوده باشد.

"پناه برخدا رضایی" کارگردان "گهواره‌‌ای برای مادر" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص شایسته بودن این فیلم برای دریافت سیمرغ بلورین گفت: با توجه به اینکه همه‌ی گروه تلاش خود را بر ثمر‌رساندن فیلم خوب کرده‌اند فیلم خوب امیدوارم نطری را که هیئت داوران نسبت به انتخاب فیلم به عنوان برگزیده بخش بین‌المللی به انصاف و حق بوده باشد.
وی ادامه داد: سینمای ایران فارغ از دریافت جوایز متعدد در عرصه بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارد و این اتفاق به فیلم‌سازان گذشته ما بر‌می‌گرددکه فیلمی نجابت‌گونه از گذشته تاکنون به یادگار گذاشته‌اند.
رضایی در خصوص رقابت میان فیلمسازان ایرانی با سایر کشورها عنوان کرد: اتفاق فرخنده‌ای است که با توجه فیلم‌های سایر کشورها رقابت قوی و با شدت بوده است و از این بابت به سینمای ایران تبریک می‌گویم.
وی اظهار داشت: امیدوارم فیلم "گهواره‌ای برای مادر " در بخش رقابت‌های سینمای ایران جز کاندیدا با برگزیده‌ها قرار بگیرد.
این کارگردان در مورد جشنواره فیلم فجر امسال عنوان کرد: جشنواره با مدیریت عباسیان و رخ دادن اتفاقات متفاوت  تجربه‌ی جدیدی بود و با توجه به نمایش فیلم‌های خوب و استقبال از این فیلم‌ها جشنواره‌ی با شخصیتی برگزار شد، و البته حضور نداشتن فیلم‌های پر‌حاشیه از رویدادهای جالب این دوره بود./ص


براي ديدن اخبار و عكسهاي جشنواره اينجا را كليك كنيد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار