توکلي: راهپيمايي 22 بهمن شکرگزاري از نعمت آزادي است

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه حضور در راهپيمايي 22 بهمن‌ماه شکرگزاري از نعمت آزادي ايران از سلطه بيگانگان است، گفت: مردم ايران حتي با وجود فشارهاي اقتصادي ناشي از تحريم و مسائل و گرفتاري‌هاي داخلي کشور دست از حمايت از نظام و شكرگزاري براي نعمت بزرگ پيروزي انقلاب اسلامي برنخواهند داشت.

احمد توکلي نماينده مردم تهران در مجلس با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسيدن سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: حضور در راهپيمايي 22 بهمن مراسم شکرگزاري از نعمت آزادي ايران از سلطه بيگانگان است.

وي در ادامه با تاكيد بر لزوم حضور پرشكوه همه اقشار مردم در راهپيمايي اين روز بزرگ افزود: حضور پرشکوه مردم و مسئولين در اين راهپيمايي ارزشمند بوده و آثار بسيار مهمي در صيانت از امنيت ملي کشور خواهد داشت.

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس در پايان به شرايط کنوني اشاره و خاطرنشان کرد: مردم ايران با وجود فشارهاي اقصادي ناشي از تحريم و گرفتاري‌ها و مسائل داخلي کشور، دست از حمايت از نظام اسلامي و شگرگزاري از نعمت بزرگ پيروزي انقلاب اسلامي برنخواهند داشت و در راهپيمايي فردا باشکوه‌تر از گذشته شرکت خواهند کرد.

انتهاي پيام/ س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار