فرماندار سلماس:

مردم 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند

فرماندار سلماس گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، مرتضی نظری در مراسمی که به مناسبت دهه مبارک فجر در مصلی امام خمینی (ره) با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار این شهرستان ترتیب یافته بود با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در 34 سال انقلاب اسلامی، دشمنان از هر طریقی که توانستند سعی داشتند مردم را از انقلاب دلسرد و حضور آن‌ها را در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی کمرنگ جلوه دهند.

وی افزود : دشمنان ایران اسلامی تصور می‌کنند که با تحریم‌ها و تهدیدها می‌توانند ملت ایران را از انقلاب ناامید کرده و بین مردم و مسئولان جدایی بیفکنند، درحالی‌که ملت ایران در 34 سال گذشته ثابت کرده‌اند که در هر شرایطی آماده دفاع از آرما‌ن‌های انقلاب هستند.

نظری یادآور شد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن در آخرین روز از دهه فجر هرسال با استقبال و حضور چشم گیر جوانان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها نشان دهنده پایبندی امت به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب است.

وی رمز پیروزی و تداوم انقلاب را در کلمه وحدت دانست و گفت: اگر چهار یا پنج انقلاب بزرگ دنیا را با انقلاب خود مقایسه کنیم در خواهیم یافت که علت شکست و یا نافرجامی آن‌ها نبود چنین شاخصه‌هایی بوده است.

فرماندار سلماس به شرایط کنونی و لزوم حرکت پشت سر ولایت و حفظ اتحاد اشاره کرد و گفت: اگر گوش به فرمان ولایت ‌فقیه باشیم شیطنت‌های استکبار هیچ ثمره‌ای نخواهد داشت.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی، ابراز داشت: رهبری فرمودند که مذاکره با آمریکا در شرایطی که آمریکا فشار می‌آورد جایگاهی ندارد و زمانی که آمریکا اسلحه را طرف ایران گرفته و پیشنهاد مذاکره می‌دهد این مذاکره ارزشی ندارد.

فرماندار سلماس با بیان اینکه وحدت عامل پیروزی ایران اسلامی است گفت: مسئولان باید از تفرقه دوری کنند و با وحدت و همدلی برای آبادانی و پیشرفت کشور گام برد.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، دستیابی کشورمان به علوم هسته‌ای، برخی علوم فضایی و ساخت تجهیزات نظامی و ... پرداخته و اضافه کرد: این پیشرفت‌ها به برکت وجود رهبر فرزانه کشورمان و حضور مردم در تمام عرصه‌ها است.
برچسب ها: توطئه ، دشمن ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.