ثمره هاشمي در ديدار سفير ژاپن:

ايران و ژاپن در طرفداري از صلح و امنيت با هم مشترک هستند

دستيار ارشد رئيس‌جمهور، دو کشور ايران و ژاپن را داراي روابط ديرينه تاريخي و فرهنگي دانست و گفت: دو ملت در طرفداري از صلح و امنيت و آداب و سنت‌هاي فرهنگي با يکديگر مشترک هستند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، مجتبي ثمره هاشمي در ديدار سفير ژاپن گفت: ايران و ژاپن ظرفيت‌هاي فراواني براي گسترش روابط دارند و هيچ محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.

دستيار ارشد رئيس‌جمهور در ادامه با بيان اينکه انقلاب ملت ايران به همه ملت‌ها تعلق دارد، خاطر نشان کرد: آزادي، استقلال، کرامت انساني، صلح و عدالت از جمله شعارهاي اصلي انقلاب اسلامي است و اين شعارها مطالبه همه ملت‌ها در طول تاريخ بوده است.

"کوجي هانه دا" سفير ژاپن نيز در اين ديدار با اشاره به حضور پرشور ملت ايران در مراسم روز 22 بهمن و سخنان رئيس‌جمهور اظهار داشت: شخصاً در مراسم اين روز حضور نداشتم ولي از طريق تلويزيون شاهد سخنراني غراي رئيس‌جمهوري اسلامي ايران بودم.

وي ادامه داد: در مدت کوتاهي که در ايران حضور دارم، مردم ايران را مهربان و خونگرم ديدم که با خصايص خوبشان، انگيزه بيشتري براي پيشبرد ماموريتم در اين کشور در من ايجاد شد و مصمم هستم در طول ماموريت خود روابط دو کشور را در همه زمينه‌ها بيش از پيش گسترش دهم.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: ثمره هاشمی ، ژاپن ، صلح ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار