توسعه‌های غیرضروری دانشگاه آزاد اسلامی متوقف شده است

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نگاه‌ها باید به طرف توسعه کیفی باشد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توسعه‌های غیر ضروری و رقابت‌های غیر منطقی را متوقف کرده است

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، مراسم افتتاح پروژه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با حضور معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی ، فرماندار لنگرود و جمعی از مسئولین این شهر برگزار شد.

حمید عباسی ،معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشگاه آزاد واحد لنگرود تصریح کرد: افتتاح پروژه‌ها با کیفیت بالا جزء با تلاش مضاعف ممکن نیست.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار با هزینه یک ‌میلیون تومانی از سوی امام خمینی (ره) ایجاد شد، افزود: این شجره طیبه برای همیشه ادامه می‌یابد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه موفقیت یک پردیس دانشگاهی با تلاش جمعی محقق می‌شود، بضاعت‌های دانشگاهی گیلان را از مناطقی که به رشد کمی و کیفی رسیده‌اند، بیشتر دانست.

عباسی افزود: با نظر مساعدی که بین سازمان مرکزی و شهرستان لنگرود است، می‌توان استعدادهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.

وی در رابطه با زیرساخت‌های عمرانی دانشگاهی استان و شهرستان گفت: کارها به صورت اصولی در حال انجام است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه نگاه‌ها باید به طرف توسعه کیفی باشد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توسعه‌های غیر ضروری و رقابت‌های غیر منطقی را متوقف کرده است.
حمید عباسی خاطرنشان کرد: هر جا که سرانه پایین است در قالب برنامه توسعه آموزش عالی مبتنی بر نیازسنجی و مطالعات مرحله‌ای و انجام مطالعات عمرانی در قالب طرح‌های عمرانی مجوزهای لازم داده می‌شود و کمک‌های لازم صورت می‌گیرد.

در ابتدای این مراسم ، شهرام قنبری ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود گزارش مبسوطی از این واحد دانشگاهی را ارائه  و سپس علیرضا اقدامی معافی دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی ، ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با بیان اینکه در یک سال اخیر شاهد تحولات خوبی در زمینه دانشگاه‌های آزاد کشور و منطقه 17 بوده‌ایم، تصریح کرد: با توجه به اقدامات خوبی که توسط فرهاد دانشجو در طی یکسال اخیر انجام گرفت می توان آینده روشنی را برای دانشگاه آزاد اسلامی رقم زد .

وی با اشاره به اینکه گیلان در بخش‌های مختلف جایگاه خود را کسب نکرده است، افزود: از مسئولان امر انتظار می‌رود که در چارچوب آیین‌نامه‌ها نگاه ویژه‌ای به منطقه 17 داشته باشند و در این زمینه به گیلان به عنوان یک استثنا نگاه کنند.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد با بیان اینکه برای برطرف شدن نارسایی‌ها در تلاش هستیم، بیان داشت: برخی از واحدها و مراکز منطقه 17دارای ساختمان ملکی نیستند و برخی نیز تنها دارای یک ساختمان اداری و آموزشی هستند.

 اقدامی با بیان اینکه آمادگی این را داریم تا برای توسعه منطقه 17 گام برداریم، تصریح کرد: افتتاح واحد علوم و تحقیقات گیلان و سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی و واحد خواهران گیلان نوید بخش این حرکت است.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام شده در یک سال گذشته خاطرنشان کرد: تفویض اختیار کمیسیون موارد خاص به استان‌ها و واحدها که حدود 100 درصد کارهای دانشجویان تا مقطع کارشناسی ارشد به آنها واگذار شد، از جمله اقدامات بزرگ صورت گرفته است./ز2

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.