مشهد/

رئیس جمهور آینده از نگاه عسگر اولادی

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رئیس‌جمهور آینده باید دغدغه‌های مردم و نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب را در برنامه‌های اصلی دولت خود لحاظ کند و مشورت را سر لوحه کار خود قرار دهد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع فعالین این جبهه در مشهد افزود: رئیس جمهور آینده ضمن داشتن اندیشه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی باید مشورت‌پذیر باشد و باید دوستی به ولایت محور اصلی موضع‌گیری‌ها، برنامه‌ریزی و رفتار خود و دولتش باشد.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید دغدغه‌های مردم و نگرانی‌های رهبری را در برنامه‌های دولتش تنظیم کند البته این موارد میسر نیست مگر اینکه رئیس‌جمهور تیمی از افراد کارکشته، پخته ، جوان ، فعال و برومند را در دولت خود تشکیل دهد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، موقعیت نظام جمهوری اسلامی در زیرساخت‌ها، زمینه‌ها و رشد در علوم و فناوری‌ به گونه ای است که آمادگی و وسیله را خداوند برای هیجانات نسل جوان به جانب یک حماسه، کاملا فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم اصولگرایان نباید خود را در چند تشکل محدود بدانند، اظهار داشت: اصولگرایان مجموعه گسترده خط امام و رهبری در اعماق کشور با سلایق متمایز و آهنگ های انتخاباتی ویژه هستند؛ از این رو حداقل باید 4 قطب را در انتخابات بپذیریم؛ البته این مسئله منوط به این است که شورای نگهبان احراز صلاحیت کند؛ ممکن است فردی اصولگرا، اصلاح‌طلب، در قطب طرفداران دولت یا منفردان باشد اما شورای نگهبان وی را احراز صلاحیت نکند؛ از این رو اگر کسانی باید احراز صلاحیت شوند توسط شورای نگهبان باید صلاحیتشان اعلام و احراز شود.

عسگراولادی اظهارداشت: مردم با رابطه مخالف نیستند بلکه با تحمیل مخالفند؛ درواقع ما رابطه را قطع نکردیم بلکه خود آمریکایی‌ها آن را قطع کردند و اگر بخواهند آن را دوباره وصل کنند باید با منطق انسانی صحبت کنند و بفهمند کشور ما اسلامی است و ضد محور اسلام و انقلاب صحبت نکنند.

وی به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: در مذاکرات هسته‌ای می‌گویند مذاکره می‌کنیم اما حرف ما را قبول کنید در حالی که این شرایط مساوی نیست؛ ما شرایط قانونی حاکم بر صحنه‌های بین‌المللی را قبول داشته و به آنها عمل کرده‌ایم و هیچ اشکالی تاکنون در توجه ما به قوانین بین‌المللی وجود ندارد؛ از این رو حق نداریم حرف زورگو را قبول کنیم.

عسگراولادی افزود: ما در انرژی هسته‌ای به دنبال پیشرفت علم، تکنیک و صنعت هستیم و طبق قوانین بین‌المللی درباره مسائل هسته‌ای می‌خواهیم که به ما و همه ملت‌ها اجازه داده شود از حق خود که ملت ایران همواره شعار می‌دهند انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست استفاده کنیم و آمریکا و 5+1 نمی‌توانند این خواسته ملی را از ذهن ملت ما بیرون بکشند.

وی با اشاره به اینکه جبهه پیروان باید به بررسی و تکمیل برنامه های خود در زمینه انتخابات بپردازد و بعد از آن فرد مورد نظر را معرفی کند، افزود: اصلاح طلبان اکنون در 4 جبهه تقسیم شده اند که احتمال تبدیل به دو دستگی آنها نیز احساس می شود.

عسگر اولادی گفتمان، برنامه، تیم و مصداق را مبنای وحدت اصولگرایان دانست و افزود: جبهه به مجمعیت قالیباف، باهنر، متکی، آل اسحاق، ولایتی و حداد عادل رسیده و پس از بررسی های اصولی در جلسات جبهه، فرد اصلی معرفی و دیگر اعضا در تیم ریاست جکهوری صادقانه به فعالیت خواهند پرداخت.


برچسب ها: رئیس ، جمهور ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.