اجراي 94 پروژه در سکونتگاه‌های غیر رسمی کشور

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: با حمایت های دولت نهم و دهم 94 پروژه اجرایی توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی با اعتباری بالغ بر 306 میلیارد ریال تعریف شده است.

 مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شناسایی و مطالعات توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی 52250 هکتار به اتمام رسیده است گفت: شناسایی این سکونتگاه ها باجمعیتی بالغ بر پنچ میلیون و هشتصدهزارنفر در 76 شهر در دستور کار قرارگرفته است.
وی ادامه داد: این میزان مطالعات توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی 62 شهر به مساحت 46300 هکتار اتمام و به تصویب ستادهای توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی  شهرستانها و استانها رسیده است و مابقی نیز در دست انجام است.
کیان پور در ادامه اظهار داشت: با حمایت های دولت نهم و دهم 94 پروژه اجرایی توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی با اعتباری بالغ بر 306 میلیارد ریال تعریف شده است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران در ادامه خاطر نشان کرد: از 94 پروژه تا کنون 60 پروژه به اتمام، 15 پروژه افتتاح و تعداد 45 پروژه آماده افتتاح است.
وی در ادامه یادآور شد: 34 پروژه دیگر نیز تا پایان اردیبهشت ماه 92 به بهره برداری خواهید رسید.

ابلاغ طرح ساماندهی و توانمند سازی سکونتگاه های غیررسمی 14 شهر به استانداران 

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه سال 91  طرح ساماندهی و توانمند سازی سکونتگاه‌های غیر رسمی‏ شهرهای کرمان، زنجان،‏  سبزوار، ملایر، سقز، کرج، میبد، آمل، زابل، برازجان، خمینی شهر، خرم آباد، بوکان و میاندوآب تهیه و به تصویب ستادهای استانی و شهرستانی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی رسیده‏، افزود: این طرح نیز به استانداران و رئیس ستاد توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی استانهای مذکور جهت اجرا ابلاغ شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار