نوسازي بافت هاي فرسوده صرفه هاي ملي متعددي دارد

‌مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهري ايران گفت: موضوع بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری ، نه به عنوان یک تهدید و معضل ، بلکه به عنوان یک فرصت است که صرفه های ملی متعددی در پی دارد .

مجيد کيان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری ،موضوعی پیچیده  است ،گفت:  بهسازي  ونوسازي  موضوعي چند وجهی و میان بخشی با ابعاد کالبدی ، شهرسازی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و ... است .

وي ادامه داد:  بررسی ها نشان می دهد به رغم ظاهر ساده ، این موضوع ابعاد ریشه دار مختلفی دارد و ضرورت های بهبود آن از جنبه های مختلف قابل تبیین است . 

مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهري ايران در ادامه اظهار داشت: علاوه بر ضرورت اصلاح وضعیت کالبدی و استحکام بخشی و مقاوم سازی بناهای موجود در جهت رفع و یا کاهش آسیب پذیری و حفاظت از جان و مال ساکنان بافت های فرسوده است.

معاون وزير راه وشهرسازي در ادامه اظهار داشت:‌  نوسازي بافت هاي فرسوده از منظر اقتصادی و مالی نیز دارای مزیت های نسبی قابل توجهی است.

کيان پور در ادامه  افزود:‌موضوع بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری ، نه به عنوان یک تهدید و معضل ، بلکه به عنوان یک فرصت است که صرفه های ملی متعددی در پی دارد . /عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار