برگزاري دادگاه نهايي ليبرمن در ماه جولاي/ اذعان ليبرمن به لزوم كناره‌گيري‌از صحنه سياسي

"آويگدور ليبرمن" وزير امور خارجه مستعفي رژيم صهيونيستي كه رسوايي هاي بسياري را بوجود آورده بود در مصاحبه اخير خود با روزنامه صهيونيستي "يديعوت آحارونوت" اظهار داشته كه در صورت محكوم شدن از سوي دادگاه به جرم ارتكاب فساد از صحنه سياست رژيم صهيونيستي كناره گيري خواهد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، ليبرمن در ادامه مصاحبه خود با اين روزنامه صهيونيستي اظهار داشته كه مي خواهد حكم نهايي دادگاه در مورد اتهامات وارده بر وي مشخص شود.

وي در ادامه مدعي شده كه "در صورت محكوميت ناراحت نخواهد شد و مي تواند تصميم سخت خروج كامل از صحنه سياسي رژيم صهيونيستي را اتخاذ كند."

او همچنين افزوده است در صورتي كه از سوي دادگاه محكوم شود همان كاري را خواهد كرد كه هر فرد محكوم ديگري انجام مي دهد. ادعاهاي وي در حالي مطرح مي شود كه در انتخابات اخير پارلماني رژيم صهيونيستي ليبرمن كه رهبري حزب راستگراي "اسرائيل خانه ماست" را بر عهده داشت با تقلاي بسيار با حزب "ليكود" به رهبري نتانياهو ائتلاف نمود تا بتواند در انتخابات پيروز شود اما در اين زمينه ناكام ماند.

زماني كه خبرنگار روزنامه صيهونيستي "يديعوت آحارونوت" از وي در مورد ادامه رهبري وي بر حزبش سوال پرسيد او به شوخي پاسخ داد كه ترجيح مي دهد تا يك "تنيس باز حرفه اي" باشد. انتظار مي رود تا مراحل تكميلي و نهايي دادگاه رسيدگي به پرونده ليبرمن در ماه جولاي برگزار شود و حكم نهايي در ماه اكتبر صادر شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار