نقوي‌حسيني:

غرب قصد دارد از ظرفيت‌هاي منطقه براي ايجاد ناآرامي در انتخابات ايران استفاده کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که فتنه و انحراف دو مقوله‌ای است که موجب بهره‌برداری غربی‌ها و معاندین نظام می‌شود، گفت: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها منافقین را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کرده و عرصه فعالیت برای آنها در نظر گرفته‌آند، این مسئله بيانگر آن است که براي ايجاد نا امني در ايران برنامه‌ داشته و قصد دارند از ظرفیت‌های منطقه‌ای در جهت ایجاد فتنه و ناآرامی‌ها در منطقه در انتخابات بهره‌برداری کنند.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره اشاره به حمایت عربستان،قطر و امارات از گروهک منافقین برای ایجاد فتنه و نا ارامي در انتخابات ایران گفت: مسائل انتخابات توسط کمیسیون امنیت ملی به ویژه در حوزه سیاسی و امنیتی رصد می‌شود و کمیسیون حساسيت ویژه‌ای نسبت به این مسئله دارد.
 
وی با  اشاره به جلسه‌ای که هفته گذشته در کمیسیون امنیت ملی با نام "حماسه حضور، حماسه سیاسی" برگزار شد، ادامه داد:‌ در این جلسه اعضای کمیسیون مسائل امنیت انتخابات را بررسی کردند و این مسئله نشان می‌دهد که موضوع انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  
 
نقوی‌حسینی همچنین تصریح کرد:‌ یکی از بخش‌هایی که کمیسیون به دقت پیگیری می‌کند مسئله توطئه و اقداماتی است که معاندین و کشورهای مخالف جمهوری اسلامی ایران همراه با گروه‌های معاند در خصوص اغتشاش در انتخابات انجام می‌دهند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که فتنه و انحراف دو مقوله‌ای است که موجب بهره‌برداری غربی‌ها و معاندین نظام می‌شود، گفت: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها منافقین را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کرده و عرصه فعالیت برای آنها در نظر گرفته‌آند، این مسئله نشان‌دهنده آن است که در این رابطه برنامه‌ داشته و قصد دارند از ظرفیت‌های منطقه‌ای در جهت ایجاد فتنه و ناآرامی‌ها در منطقه در انتخابات بهره‌برداری کنند.
 
نقوی‌حسینی ادامه داد: از سوی دیگر حضور این گروهک‌ها در منطقه نیازمند مساعدت کشورهای منطقه است و کشورهایی چون عربستان، امارات و قطر بی‌میل نیستند که آمریکایی‌ها را در این مسیر همراهی کنند.
 
وی در پایان با بیان این مطلب که قطعا کمیسیون امنیت ملی امنيت انتخابات را مدنظر قرار داده و رصد می‌کند، اظهار داشت:‌اگر احساس کنیم که کشورهای منطقه قصد دارند بر ضد ایران اقدامات مداخله‌گرانه انجام دهند عکس‌العمل لازم را انجام خواهیم داد.
 
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار