آصفري اعلام كرد

بررسي برنامه‌ دستگاه‌هاي امنيتي براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم در بهارستان

عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه مطمئنا با هرگونه عملکردي از سوي احزاب، گروه‌ها، نامزدها و طرفدارانشان براي ايجاد ناامني در انتخابات به جد برخورد مي‌کنيم، گفت: به دستگاه‌هاي امنيتي ابلاغ شده که برنامه‌هاي خود را براي تامين امنيت انتخابات شرح دهند و کميسيون امنيت ملي هم نقش نظارتي خود در اين مسئله را ايفا مي‌کند.

محمدحسن آصفري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر لزوم تامين امنيت بيش از پيش انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري گفت: اين کار وظيفه دستگاه‌هاي امنيتي از جمله وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و سپاه پاسداران است که تدابير لازم را در جهت برقراري امنيت انتخابات به عمل آورند.

وي با بيان اينكه مجلس و خصوصا کميسيون امنيت ملي، بر برنامه‌ کانديداهاي انتخاباتي و اهتمام آنان به حفظ امنيت و آرامش سياسي كشور در زمان برگزاري انتخابات نظارت مي‌کند، تصريح كرد: براي اينكه تجربه حوادث سال 88 تكرار نشود، دستگاههاي امنيتي را به مجلس فراخوانده‌ايم تا برآورد و برنامه‌هاي امنيتي خود را در راستاي تامين امنيت انتخابات 92 ارائه دهند و دركنار نظارتي که مجلس دارد بتوانند کار خود را به نحو احسنت انجام دهند.

آصفري با ذکر اين مطلب که با ناامن‌كنندگان فضاي كشور در استانه برگزاري انتخابات برخورد مي‌شود، تصريح کرد: مطمئنا با احزاب، گروه‌ها، نامزدها و طرفداران آنها که بخواهند به ناامني در انتخابات دامن بزنند به جد برخورد مي‌کنيم.

عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تاکيد کرد: مجلس همچنين با رسانه‌هايي كه بخواهند اقداماتي در جهت زمينه‌سازي براي ايجاد ناامني در انتخابات صورت دهند، برخورد خواهد كرد.

وي در خاتمه يادآور شد: به دستگاههاي امنيتي ابلاغ شده که برنامه‌هاي خود را براي تامين امنيت انتخابات شرح دهند و کميسيون امنيت ملي هم نقش نظارتي خود در اين مسئله را ايفا مي‌کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار