رودهن/

دشمنان با دلسرد کردن مردم به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات هستند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: دشمنان با دلسرد کردن مردم به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات هستند.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: هر چه میزان حضور مردم در عرصه بزرگ انتخابات بیشتر باشد، مشروعیت مردمی نظام افزایش می‏ یابد.

وی ادامه داد: انتخاب فرد اصلح در انتخابات بسیار مهم است و باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم.

افشار نادری افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی سه عامل ارزش ‏های اسلامی، رهبری و مردم نقش داشتند و زنان دوشادوش مردان در این عرصه حضور یافتند تا نظام پهلوی شکست خورد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: زنان همچنین در تثبیت نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و سازندگی نیز نقش سازنده خود را ایفا کرده‏ اند و می ‏توان از این ظرفیت بزرگ برای رشد و بالندگی کشور استفاده کرد.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را احیای زنان در جامعه دانست و افزود: در رژیم گذشته اگر آزادی‏ هایی برای زنان وجود داشت، همگی در راستای اهداف پلید دشمنان بوده است.

افشار نادری افزود:انقلاب اسلامی که بر پایه فقه نورانی اسلامی شکل گرفته است، زن را به عنوان یک عنصر مهم در جامعه می ‏شناسد و زمینه رشد و بالندگی زنان را در جامعه فراهم می ‏سازد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: مبنای نام‏ گذاری این میلاد فرخنده به عنوان روز زن و مادر این است که زنان جامعه الگو و هدف نهایی خود را وجود مقدس حضرت فاطمه (س) قرار دهند و خصایص بی ‏نظیر ایشان را تبیین و تشریح کنند.

وی ادامه داد: فراموش ‏سازی و نابود سازی باورهای دینی و مذهبی از اهداف دشمن است و بانوان جامعه ما باید با خود سازی و کسب معنویت و دقت در تربیت فرزندان، دشمن را در رسیدن به هدف خود مأیوس کنند./س


برچسب ها: دشمنان ، انتخابات ، زنان ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.