بهرامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شريعتمداري از کانديداهاي فعلي در کابينه‌اش استفاده مي‌کند

سخنگوي انتخاباتي محمد شريعتمداري گفت: شريعتمداري با شعار اعتدال پا به عرصه گذاشته است و سعي مي‌کند از تمامي ظرفيت‌هاي کارشناسي کشور خارج از جناح و گرايش سياسي استفاده کند.

محسن بهرامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بيان اين که سفرهاي انتخاباتي و ديدارهاي محمد شريعتمداري به صورت مرتب انجام مي‌شود، اظهار داشت: احتمالا اين هفته وي به استان‌هاي سيستان و بلوچستان و يا فارس سفر مي‌کند.

سخنگوي انتخاباتي محمد شريعتمداري ادامه داد: برنامه رياست جمهوري محمد شريعتمداري تدوين شده است و پس از طي مراحل قانوني و تاييد شوراي نگهبان بخش‌هاي مختلف آن را منتشر مي‌کنيم و اگر شريعتمداري رئيس‌جمهور شود اين برنامه‌ها را اجرا مي‌کند در غير اين صورت برنامه‌ها را به رئيس‌جمهور منتخب مي‌دهد.

وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه اگر محمد شريعتمداري رئيس‌جمهور شود آيا در کابينه خود از نامزدهاي فعلي انتخابات استفاده مي‌کند يا خير گفت: محمد شريعتمداري با شعار اعتدال‌ پا به صحنه گذاشته است و سعي مي‌کند از تمام ظرفيت‌هاي کارشناسي کشور خارج از جناح و يا فکر استفاده کند و مطمئنا در صورتي که کانديداهاي موجود به همکاري با شريعتمداري علاقه مند باشند وي حتما از آنان استفاده خواهد کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاندیدا ، کابینه ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار