جبهه جوانان حماسی ايران اسلامي اعلام موجوديت کرد

جبهه جوانان حماسی ايران اسلامي در اطلاعيه‌اي اعلام موجوديت کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،  جبهه جوانان حماسی ايران اسلامي در اطلاعيه‌اي اعلام موجوديت کرد.   

متن اطلاعيه اين جبهه به شرح ذيل است:

ملت شریف ایران اسلامی؛ سلام؛

چون راه رسیدن ایران به نقطه برتر در منطقه از مشارکت همگانی و پیشگامی نخبگان می‌گذرد، و چون راه نجات امروز جامعه ما کلید راه تدبیر است و چون امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند گفتمان اخلاق، صداقت و تجربه هستیم، چون مردم پایبندی به بنیادها و نیز تندروی در رفتارها و گفتارها به سان دو لبه تیغی، پیشرفت، عدالت و گشایش زندگی مردمان را نشان رفته است:

ما شماری از جوانان ایران اسلامی با نام "جبهه جوانان حماسی" اعلام موجودیت نموده و خداوند متعال را برای نعمت بی‌بدیل ولایت فقیه و رهبری فرزانه انقلاب، عمیقا شاکریم.

ما جوانان حماسی ایران اسلامی با اولویت جستجو و معرفی نخبگان کارآمد و توانمند کشور در عمل و نظر و بویژه پیشینه خود، موصوف به صراحت و راستی باشند، نخبه اجرایی ایران، محمد سعیدی‌کیا را بهترین گزینه ریاست جمهوری اسلامی ایران یافتیم.

او وزیری است که در چهار دولت و کارآمدی گوناگون مسئولیت بردوش داشته، با حسن تدبیر، ریاست 12 کمیسیون مشترک بین‌المللی با کشورهای مختلف را به بهترین وجه به سرانجام رسانده است و چهار رئیس جمهور، بر کارآمدی، حسن تدبیر، شایستگی و توانمندی او صحه گذارده‌اند.

او تنها وزیر همه کابینه های انقلاب اسلامی است. او تنها دارنده نشان درجه یک سازندگی ایران است. او راستگو، راست کردار، شخصیتی اخلاقی و بی‌حاشیه است.

ضمانت صلاحیت او، پیشینه درخشان است، هم او که نامش در طول سالهای انقلاب با تلاش و توفیق، گره خورده است و مدیریت بحران او در بازسازی بم، هنوز در خاطرات مردم شریف ایران، جاری است.

گرداگرد او از سیاست‌بازان، خالی، و از کارآفرینان جهادی، کم توقع و پرکار، مملو خواهد بود. براین باوریم که او می‌تواند، همراهی نخبگان را فراهم آورد.

"و او رئیس جمهوری ایران‌ساز خواهد بود"

جبهه جوانان حماسي ايران اسلامي

انتهاي پيام/

برچسب ها: ملت ، شریف ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار