سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت تاکید کرد

ولایت مداری و ایثارگری مهمترین رکن مدیریتی قالیباف

سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت گفت: قالیباف در طی سال‌های خدمت همواره از انحصارگرایی در استفاده از توان یک جریان سیاسی خاص در اداره امور اجرایی کشور پرهیز کرده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدعلی حسن پور"در جمع مسئولین کمیته‌های واحد اقشار ستاد مرکزی همیاران پیشرفت انقلاب اسلامی اظهار داشت: قالیباف کارآمدی را در مدیریت در هر حوزه‌ای که حضور داشته اثبات کرده و کارآمدی موجب بقاء و ماندگاری یک مدیر در اذهان مردم است.

سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت ادامه داد: برمبنای پژوهش انجام شده از سوی پژوهشگران ارشد مدیریت، مدیریت کارآمد قالیباف در پایتخت نسبت به سایر مدیران بسیار متفاوت بوده است.

وی روحیه ولایت مداری، انقلابی و ایثارگری قالیباف را مهمنرین رکن توفیق وی در عرصه دفاع مقدس و  حوزه‌های مختلف اجرایی کشور دانست و تصریح کرد: برخورداری از نگاه راهبردی و دارا بودن برنامه مدون در حوزه‌های مختلف اجرایی کشور در راستای عدم ابتلا به روزمرگی و برخورداری  از رویکرد همگرایی و هم‌افزایی میان تمام نیروهای متخصص و متعهد از دیگر دلایل توفیق قالیباف است.

سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت، قالیباف را فرمانده 19 ساله جنگ دانست و افزود: وی همیشه دغدغه اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه را داشته و دارد و این در حالی است که در طی سال‌های خدمت همواره از  انحصارگرایی در استفاده از توان یک جریان سیاسی خاص در اداره امور اجرایی کشور پرهیز کرده است.

حسن پور کارکردن بی حاشیه و پرهیز از اصطکاک سیاسی و اتلاف انرژی اجرایی را از دیگر خصایص قالیباف برشمرد و افزود: برخورداری از دانش، توان و تجربه اجرایی، دارا بودن کارنامه مدیریتی، دستاوردهای به یاد ماندنی و مردم داری و ارتباط موثر با اقشار مختلف و داشتن روحیه انتقاد پذیر و عدم برخورداری از رفتارهای تکانشی در عرصه‌های سیاسی و اجرایی از دیگر مسایلی است که وی همواره به آن تاکید داشته است.

سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت، یادآور شد: ما بر این باوریم اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه، التزام عملی به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قالیباف ، مدیر ، اجرایی ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار