رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر :

سیاست تشویقی بازدیدهای صنعتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تدوین می شود

با تدوین این برنامه زمینه ای فراهم می شود تا اساتید و دانشجویان را برای برگزاری و شرکت در بازدیدهای صنعتی تشویق کنیم.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر علیرضا رهایی در مراسم افتتاحیه سومین هفته مهندسی ساخت و تولید افزود: دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه های مختلف موفق هستند اما بیشتر تلاش دارند در این دانشگاه و یا دیگر دانشگاه های کشور ادامه تحصیل دهند که این امر یک ضعف بشمار می رود.
 
وی با اشاره به برگزاری هفته مهندسی ساخت و تولید در این دانشگاه گفت: برگزاری این هفته موجب می شود تا مدیران و صاحبان صنایع مختلف کشور از نزدیک با فعالیت های علمی و آموزشی این دانشگاه آشنا شوند و این موضوع بستری را فراهم می کند تا دانشجویان نیز بتوانند با صنایع آشنا شوند و بعد از فارغ التحصیلی بتوانند در صنایع مختلف مشغول به فعالیت شوند.
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: مطرح شدن مشکلات صنایع مختلف برای برطرف شدن این مشکلات از طریق فعالیت علمی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان از دیگر مزایای برگزاری هفته مهندسی ساخت و تولید است.
 
رهایی با بیان اینکه جایگاه فعالیت های علمی در توسعه صنعت کشور نقش موثری دارد، اضافه کرد: در حوزه ارتباط صنعت باید موضوعات تخصصی و کارآفرینی مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با اشاره تدوین سیاست تشویقی بازدیدهای صنعتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با تدوین این برنامه زمینه ای فراهم می شود تا اساتید و دانشجویان را برای برگزاری و شرکت در بازدیدهای صنعتی تشویق کنیم.
برچسب ها: امیرکبیر ، صنعتی ، تدوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار