اواخر خرداد ماه؛

"شهیدی فرد" به "پارک ملت" باز مي گردد

علي دارابي گفت: برنامه و سریال های متنوع و شادی در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه های صدا و سیما به روی آنتن خواهد رفت.

"علی دارابی" (معاون صدا و سیما)، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان و فصل تابستان گفت: هم اکنون 4 سریال برای پخش در ایام ماه رمضان در حال تولید داریم، سریال "خرس" به کارگردانی "سعید آقاخانی" با ژانر و گونه طنز برای پخش از شبکه دو در نظر گرفتیم که تصویربرداری آن پایان یافته و سریال "دودکش" به کارگردانی "محمدحسین لطیفی" برای پخش از شبکه یک و سریال "مادرانه" به کارگردانی "جوادافشار" برای پخش از شبکه سه و سریال "دروازه بهشت" برای پخش از شبکه تهران در نظر گرفتیم.
وی اضافه کرد: سیاست صدا و سیما بر این است که بهترین برنامه و سریال ها را برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان و فصل تابستان تهیه و تولید کند.
"دارابی" تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی که باید صورت بگیرد مردم در ساعات بعد از افطار باید علاوه بر اعمال عبادی به تماشای تلویزیون بپردازند اما ما نوید سریال های خوب و پرمحتوایی را به آنها می دهیم.
معاون سیما بیان کرد: تلاش ما بر این است که سریال های ماه مبارک رمضان در ژانرها و گونه های طنز و اجتماعی باشد و همچنین نزدیک به سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده و در فصل تابستان هم با برنامه ریزی گسترده سریالهای شاد، معنوی و آموزنده در نظر گرفتیم تا اوقات فراغت خود را به خوبی بگذرانند.
وی اظهار داشت: علاوه بر این شبکه های نمایش، تماشا، پویا و ورزش برنامه های گسترده ای در زمینه میزگردها، نمایشی، سرگرمی و مسابقات در نظر گرفتند.
"دارابی" در خصوص برنامه های شبانه عنوان کرد: پخش قسمت دوم برنامه شبانه "پارک ملت" با اجرای "محمدرضا شهیدی فرد" از اواخر خرداد ماه آغاز خواهد شد و همچنین برنامه شبانه "زنده باد زندگی" برای پخش از شبکه دو تهیه شده است.
معاون سیما اظهار داشت: دوستان و همکاران ما در صدا و سیما در تلاش هستند تا در یک قاب بندی حرفه ای، شد و جذاب در طول شبانه روز برنامه هایی را ارائه دهند تا همه اقشار و سنین از آنها بهره ببرند.
وی بیان کرد: برنامه "ماه عسل" و همچنین برنامه های ویژه سحر، تلاوت های قرآن و... را بهتر از گذشته در دستور کار خواهیم داشت./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار