خوش رقصی جدید گلشیفته در فیلم مستهجن هالیوودی+تصاویر

گلشیفته فراهانی با بازی در یک فیلم مستهجن هالیوودی بار دیگر بی‌هویتی خود را به نمایش گذاشت.



به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  سایت ندای انقلاب نوشت: گلشیفته فراهانی  از بازیگران سابق سینمای ایران، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را با برهنگی و رقاصه‌گی در فیلم‌های متعددی به نمایش گذاشت، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، پس از قبول نقش یک روسپی و توهین به هویت زنان افغانی، این‌بار نیز در نقش یه رقاصه زن عرب به هویت زنان عرب نیز توهین و بی هویتی خود را به نمایش گذاشته است.

گلشیفته فراهانی در فیلم "درست مثل یک زن"، نقش یک زن مهاجر عرب را دارد. وی پس از جدایی از همسرش به دنبال کار مورد علاقه‌اش رقص عربی می رود.

فیلمی در ژانر موزیکال و درام به کارگردانی رشید بوچارب و بازی سینا میلر، گلشیفته فراهانی و بهار سومخ، ساخته مشترک فرانسه، امریکا و انگلستان در سال 2012 میلادی است.

این بازیگر زن سینمای ایران که پس از فتنه 88 با خواندن اشعار القایی جوانان را تشویق به آشوب در کشور می کرد، چنان شخصیت بی هویتی پیدا کرده و به بی‌پولی خورده که به گفته دوستانش گاهی برای امرار معاش خود مجبور بود در ساعت های خلوت، به خیابان های پاریس رفته و با نقاب بر صورت ساز بنوازد تا بتواند هزینه زندگی خود را تامین کند که پس از روبرو شدن با این شرایط تلاش کرد تا با عریان شدن در برابر دوربین دوباره مورد توجه قرار گرفته و به ذهن ها برگردد. که هم اکنون نقش روسپی ها را در فیلم های دست چندم هالیوودی بازی می کند.

حضور گلشیفته فراهانی در فیلم‌های اینچنینی و ایفای نقش‌ روسپی و رقاصه در حالی صورت می‌گیرد که هالیود و هنر فیلم سازی ابزاری در دست نظام سلطه و صهیونیسم برای هجمه فرهنگی و بی‌هویت کردن ملت‌ها است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
به نظر من گلشیفته مجوز شهرت رو با حمایت پدر و مادرش کسب کرده
ایران می موند و ستاره می شد بهتر بود یا الان که نقش عرب و افغان رو بازی می کنه و کلی تو فیلمها به شخصیتش توهین می شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
خداوند به راه راست هدایتشان کند‎ ‎
Iran (Islamic Republic of)
ایلار
۲۳:۵۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۴
واقعامتاسفم براش.
United States of America
شهرام
۱۲:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
خوب کرده
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۱:۴۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
به نظر من اين جور افراد را بايد به فراموشي سپرد و افسوس بر اين پدر و مادر كه با افتخار كنار دخترشان ايستادن و عكس گرفته اند
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد آقاجانی
۱۰:۳۲ ۱۵ دی ۱۳۹۲
لیاقتش همون زن افغانی و عرب شدن است.... اصلا مگه هر کی تو ایران ایرانیه؟
Iran (Islamic Republic of)
fatem
۱۷:۲۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
نظرم
-
سلیمان یوسفی نیا
۱۲:۰۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
به نظر اگر گلشیفته فراهانی درایران می ماند بهتر بود که تا کسی خارج از کشور سفر کرد خودش رامهم می داند ویا بی حجابی می کند .من به عنوان یک هنرمند ایرانی با چنین رویکردی که منزلت زن زیر سوال کشیده شود بسیارمخالفم
Ireland
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
خداوند به راه راست هدایتشان کند‎ ‎
آخرین اخبار