آخر هفته با دریچه – بسته شماره 15؛

بهترین نرم افزار‌های موبایل و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۵/۱۱

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزار‌های این هفته‌ی "دریچه" را دانلود کنید، "نرم افزار‌هایی" که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 



نظارت تصویری؛

 

وبکم رایانه‌تان را به دوربین مدار بسته تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

  WOLFCODERS SecurityCam نرم افزاری امنیتی و فوق العاده جهت مدیریت وب کم های متصل به رایانه می باشد. اگر شما دارای یک یا چند وبکم متصل به رایانه شخصی خود هستید و قصد دارید با وب کم های متصل اقدام به مانیتور کردن محیط اطراف نمایید و به عبارت ساده تر وبکم ها را به یک دوربین مدار بسته حرفه ای تبدیل کنید ما به شما استفاده از این ابزار کاملا قدرتمند که توسط شرکت معتبری در زمینه امنیت تصویری ساخته شده است را پیشنهاد می دهیم. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت ضبط اتوماتیک و هشدار با صدا و ... نام برد که این روند به این صورت می باشد که نرم افزار با پیکسل پیکسل کردن تصاویری که در زاویه دید وبکم قرار دارد اگر پس از فعال سازی یکی از پیکسل های موجود در تصویر تغییر پیدا کند نرم افزار اقدام به پخش صدا و ضبط اتوماتیک می کند و ضبط تا زمانی که تصویر به حالت قبلی باز گردد ادامه دارد که این روند باعث مصرف کم فضای دیسک و همین طور عدم ضبط تصاویر بی اهمیت می شود.

 

 

 


قابلیت های نرم افزار WOLFCODERS SecurityCam:
- قابلیت پخش صدا در صورت دیدن حرکت
- قابلیت انتخاب صدای آژیر و ایمپورت کردن صدای جدید
- قابلیت ضبط تصویر بلافاصله پس از حرکت
- قابلیت زمان بندی در ضبط تصویر و یا ضبط دائمی
- قابلیت پشتیبانی از چند وب کم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید


 

ویندوز رایانه خود را بهینه سازی کنید + دانلود

بسیاری از افراد با کاهش سرعت ویندوز، بهترین راه را تعویض ویندوز رایانه خود می دانند،ولی این نرم افزار می تواند به شما کمک کند که بدون تغییر ویندوز به راحتی سرعت سیستم عامل را به حالت سابق باز گردانید. با استفاده از این برنامه شما قادر به حذف فایل‌های ناخواسته، پاک سازی رجیستری، حفظ حریم خصوصی و بهینه سازی سرعت رایانه خود هستید. این برنامه دارای ابزارهای کاربردی مانند: مدیریت بر منو راه اندازی ویندوز، حذف کننده برنامه های نصب شده، بازیابی فایل‌های پاک شده، تکه تکه کردن فایل‌ها، رمز گذاری کردن فایل‌ها و ... است.

 



 
حجم نرم افزار: 15.5 مگابایت

 


 

یک پخش کننده موزیک بی نقص برای گوشی همراه شما + دانلود

ZPlayer یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای پخش موزیک و فیلم با کیفیت عالی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن قادر خواهید بود فایل های تصویری و موسیقی خود را در محیطی زیبا و بدون افت فریم مشاهده کنید.

ویژگی های ZPlayer:

قابلیت ویرایش تگ آهنگ ها
نمایش فیلم به صورت فول اسکرین
پشتیبانی از زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی و پرتغالی
پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت ها
دارا بودن آکولایزر
اضافه شدن زبان فنلاندی
رفع اشکال و بهبود عملکرد پلیر

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 


برای رایانه؛

پردازش های CPU را مدیریت کنید + دانلود

نرم افزار Ashampoo Core Tuner بهینه سازی است که محیط کاربری بسیار ساده و البته جذابی دارد که قادر است تا با مدیریت کامل بر روی هسته ها، نهایت سرعت، قدرت و کارآیی را از یک پردازنده چند هسته ای گرفته و به کاربران ارائه دهد.  Ashampoo Core Tuner می تواند نرم افزارهایی که در سیستم عامل نصب شده و در حال اجرا هستند را طوری بهینه سازی کند که نهایت سرعت هم در سیستم عامل و هم در پردازنده به وجود آید، ضمن آن که با این عمل خود نرم افزار کاربردی هم تا حدود زیادی با افزایش سرعت مواجه خواهد شد.

 


حتی در بخشی از نرم افزار می توان به سادگی با انتخاب Auto-Opimize، ابزار را طوری تنظیم کرد که به صورت اتوماتیک سیستم را بهینه نماید. از جمله دیگر قابلیت های Ashampoo Core Tuner  می توان به افزایش کارآیی نرم افزارهای گرافیکی در هنگام اجرا اشاره نمود. این ابزار قدرت این را دارد که هسته ها را طوری بهینه کند که در زمان اجرای بازی ها و یا نرم افزارهای گرافیکی سنگین هیچ گونه فشاری به سیستم وارد نشده و بلکه در سرعت و افزایش کارآیی هم تغییرات چشم گیری به وجود آید. این نرم افزار برای کاربرانی که پردازنده های چند هسته ای دارند بسیار مناسب است ، زیرا می تواند برخلاف آنچه کاربران از یک پردازنده تصور دارند عمل کرده و سرعت و قدرتی متفاوت از یک CPU را به نمایش گذارد.

راهنمای نصب

- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
- Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.
- فایل Crack را اجرا كرده و صبر کنید نرم افزار به صورت کامل کرک شود ...


 


 

نرم افزار ايراني براي گوشي هوشمند شما؛

"کودک و تغذیه" نرم افزاري مفيد براي مادران + دانلود

توصیه هایی برای مادران در رابطه با تغذیه کودکان ؛ نكاتي مهم درباره بهترين رژيم غذايي براي كودكان؛ راه حل هایی برای بهبود کمبود وزن و یا اضافه وزن در کودکان از جمله بخش هاي اين نرم افزار است.

 

قابل اجرا در اندرويد 2.2 به بالا


مترجم قدرتمند متون برای رایانه + دانلود

بهترین مکان برای کسب اطلاعات دقیق و معتبر سایت های مرجع هستند، این سایت ها اکثرا به زبان انگلیسی نوشته می شوند و برای کاربرانی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند این امکان وجود ندارد، که از مطالب این سایت ها استفاده کنند. ولی شما می توانید با استفاده از این نرم افزاربه راحتی صفحات وب، نامه ها، گفتگو ها و Email ها را که به زبان های رایج دنیا می باشند را به یکدیگر تبدیل نماید.

 
 

بسته امنیتی مایکروسافت؛

امنیت را به رایانه‌تان بیاورید + دانلود

Microsoft Security Essentials نام نرم افزاری است که قرار است به عنوان نرم افزار امنیتی شرکت قدرتمند مایکروسافت در اختیار کاربران قرار گیرد، این نرم افزار که به تازگی نسخه 4 آن ارائه شده است هر چند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجه ای دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه نیز می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روز رسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی و برای نابودی آن ها اقدام نماید. این ابزار همان طور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار محیط کاربری فوق العاده ساده ای هم دارد که کمک می کند تا هرکاربری بتواند به سادگی از تمامی قابلیت های محصول جدید غول نرم افزاری دنیا بهره ببرد.

قابلیت های نرم افزار Microsoft Security Essentials:
- حجم بسیار پائین و عدم کاهش کارآیی سیستم
- محیط کاربری ساده و سهولت در نصب و استفاده از نرم افزار
- شناسایی انواع فایل های مخرب
- برخورداری از جدیدترین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب
- رایگان بودن نرم افزار
- به روزرسانی اتوماتیک و سریع
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

بعد از نصب: حتما به اینترنت متصل شوید و نرم افزار را آپدیت کنید.


نرم افزار حسابداری هلو برای گوشی همراه + دانلود

نرم افزار حسابداری هلو یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های حسابداری در ایران است که توسط گروه شرکت های طرفه نگار،بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری ایران با همکاری شرکت راه آفتاب به بازار ارائه شده است. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید بر دارایی، بدهی، سرمایه، هزینه و درآمد خود رسیدگی کنید. لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری شخصی هلو از نرم افزار هلو مجزا است و کاملا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 
ویژگی های نرم افزار:
- امکان ثبت هزینه ها و درآمدها به صورت سند
- امکان تعیین زمان سر رسید چک ها
- امکان مدیریت حساب های بانکی به صورت مجزا
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.7 مگابایت

 


 

 

برای اندروید؛

دعای جوشن کبیر + دانلود

دعای جوشَن کبیر دعایی پر فضیلت است برای شیعیان که در آن خدا به نام‌ها و صفات گوناگون که در آیات و روایات اسلامی آمده‌ است خوانده می‌شود. خواندن این دعا در شب‌های قدر توسط شیعیان انجام می‌شود این دعا را جبرئیل به پیامبر اسلام آموزش داده‌است. این دعا از ۱۰۰ فصل تشکیل شده‌ است که پس از پایان هر بخش، عبارت «سُبْحَانَکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ» خوانده می‌شود.


در جوشن کبیر، ۱۰۰۱ نام از نام‌هایی که مسلمانان برای خدا متصور هستند ذکر شده‌است. نرم افزار دعای جوشن کبیر برگرفته از دعای جوشن کبیر کتاب «مراقبات ماه رمضان» تالیف آیت الله محمدی ری شهری می باشد.

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید


نرم افزار ویرایش تصاویر به صورت حرفه ای برای اندروید + دانلود

این نرم افزار Photo Editor یکی از بهترین برنامه های ویرایش تصاویر برای گوشی های اندرویدی است، این برنامه می تواند ابزاری خاص و خوبی را در اختیار شما بگذارد تا افکار و ایده های خود را بر روی تصاویر پیاده سازی کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به: قرار دادن افکت های متعدد چرخش، برش تصاویر، تغییر اندازه عکس ها، قرار دادن قاب، تنظیم کنتراست و تغییر رنگ عکس ها اشاره نمود.

 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.7 مگابایت

 


با این نرم افزار سرعت اینترنت را افزایش دهید + دانلود


Ashampoo Internet Accelerator نرم افزاری است  که با تنظیم نوع کانشکن و سرعت ارتباط با نرم افزار های مورد استفاده در اینترنت سرعت اینترنت را افزایش می دهد. Ashampoo Internet Accelerator  با انواع کانکشن ها سازگاری داشته و می تواند با آن ها مطابقت پیدا کند. در حقیقت این نرم افزار نهایت سرعت را با سخت افزار و نرم افزار های موجود روی رایانه برای کاربرانش فراهم می آورد. برای کاربرانی که از این اینترنت با سرعت پائین استفاده می کنند Ashampoo Internet Accelerator می تواند تا حدی سرعت  را افزایش دهد.

 


انوع کانکشن هایی که این نرم افزار با آن ها قابلیت سازگاری دارد عبارتند از:

Analogue modem
ISDN
DSL via LAN cable or cable modem
DSL via wireless LAN
Other LAN connections (no DSL)



 


جاوا

پیامک های گوشی خود را از دسترسی سارقان محفوظ نگه دارید + دانلود

این نرم افزار SafeBox برنده جایزه نرم افزار برتر در زمینه حفظ و مراقبت از اطلاعات است.

 
ویژگی های اصلی نرم افزار:
- ایجاد یک لیست مخفی مخاطبین (دفترچه تلفن ثانویه).
- ارسال و دریافت پیامک خصوصی در دایره مورد اعتماد خود را از تماسهای خصوصی.
- ذخیره یادداشت های محرمانه مانند کلمات عبور، شماره کارت اعتباری و غیره.
 
  
 

 


جاوا

خاطراتتان را در تلفن همراه خود ثبت کنید + دانلود

دیگر برای ثبت رویدادهای روزمره نیازی به دفترچه خاطرات و قلم نیست، شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های دارای پلتفرم جاوا یک دفترچه خاطرات شیک داشته باشید و خاطراتتان را در آن ثبت کنید.
 

 


اسکرین سیور زیبا و حرفه ای بسازید + دانلود

آیا تا بحال به این فکر کرده اید که یک اسکرین سیور حرفه ای و زیبا با امکانات اسکرین سیورهای حرفه ای برای خود بسازید ؟ در واقع اسکرین‌سیور‌ها برای حفاظت از مانیتورها و جلوگیری از سوختن فسفر‌ها استفاده می‌شوند. فسفر‌ها برای ساخت پیکسل‌ها در صفحه‌نمایش کاربرد دارند و اگر با یک مقیاس یکسان در یک بازه زمانی طولانی بدرخشند منجر به تغییر رنگ سطح شیشه‌ای مانیتور می‌شوند.


حالا دریچه امروز نرم افزاری را به شما معرفی می کند که  با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را در هر فرمتی با بسیاری از افکت های زیبا میکس و اسکرین سیور های منحصر به فردی را تهیه کنید.این نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار زیبا و آسان می باشد که تنها با چند کلیک می توانید اسکرین سیور مورد نظر خود را بسازید.همچنین با این نرم افزار می توانید تصاویر خود را به انیمیشن های دارای وضوح بالا تبدیل کنید.



بااستفاده از این نرم افزار می توانید وقایع طبیعی مانند بارش برف و باران را بر روی تصاویر خود شبیه سازی کرده و اسکرین سیور های  دارای وضوح بالا و واقع گرایانه ای طراحی کنید.این نرم افزار به هیچ هنر خاصی در مورد علم گرافیک نیاز ندارد.این نرم افزار دارای بیش از 100 افکت مختلف بر روی تصاویر می باشد که زیبایی خارق العاده ای را به اسکرین سیور خواهد داد.این نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته جهت تنظیم افکت ها،تنظیم رزولیشن ها،نحوه ی حرک و  ظاهر اسکریسیور است.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

دارای افکت های طبیعی بارش باران و برف و ...
دارای جلوه های متحرک
امکان طراحی و ساخت اسکرین سیور های انیمیشنی
دارای بیش از 100 نمونه اسکرین سیور نمونه
سرعت بی نظیر در طراحی اسکرین سیور و انیمیشن
و....

 

 

 


 

عکس های خود را به نقاشی های زیبا تبدیل کنید + دانلود

Fresh Paint یک نرم افزار ساده و سرگرم کننده برای کشیدن نقاشی در گوشی همراه است. ضمن آنکه این نرم افزار می تواند عکس های شما را هم به نقاشی های زیبا تبدیل کند.



  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 


 

نرم افزار اسلامی هزار و یک داستان از امام علی (ع) + دانلود

این نرم افزار مذهبی روایتی از زندگی پر فضیلت امام علی (ع) است، که هزار و یک داستان درباره ی تولد، جوانمردی، حکایت های شگرف و ... سایر موضوعات در درون خود جای داداه است. این نرم افزار از تولیدات جدید سایت گفتگوی دینی است.

ى كسى كه چشم روزگار و زندگى به چشمان مظلوم توست
اى كاش ما نيز در كوچه هاى كوفه با تو بوديم
اى كاش در ركاب تو با جماعت جاهل جمل مى بوديم و مى جنگيديم
اى كاش در صفين در صف با صفاي تو مى بوديم
و اى كاش در تنهائيت ، زمزمه هاى شبانه ات ، همانند
كميل و ميثم و مقداد هم قدمت مى بوديم
شايد اگر آن روزها مى بوديم اين قدر نمى سوختيم
و هزاران اى كاش هاى ديگر؛ كه جگر ما را پاره پاره كرده است...
 
 

حجم نرم افزار: 1.2 مگابایت

 

 

 

 




هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

  دریچه مجله خبری را در فارس توییتر دنبال کنید

 

گرد آور: سالار واعظي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
amir
۰۰:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
خواهشا نرم افزار جاوا بذارید
چرا همش اندرویده
نرم افزار حسابداری هلو را برای جاوا بذارید
ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسن
۱۷:۲۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
خیلی ممنون معرکه بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
سلام ، کامپیوتر من دانلود نمیکنه !
Iran (Islamic Republic of)
محسن حیدری
۰۱:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
لطفا نرم افزار ویروس یاب قوی و رایگان بزارید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
mamalee
۰۰:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
لطفا نرم افزارهای نوکیا 5800رادرسایت بگذارید ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
خیلی بد بود
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi Bahrami
۱۸:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
پس اپل چي چرا براي اي و اس برنامه نمي گذاريد و فقط گير داديد به اندرويد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
سلام
چرا نرم افزارهای کاربردی برای جاوا قرار نمیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه اش برای اندروید!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۱:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
موچکرم
۲۳:۱۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
موچکرم
Iran (Islamic Republic of)
علیکرم
۲۲:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
خیلی ممنون دستتون دردنکنه لطف کنید برنامه فونت ان73 بگذاریداخه پیرشده ایم چشممان دیگه شماره رانمی بینه
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۲۲:۵۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سلام خیلی جالب بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
خیلی ممنون لطفا نرم افزار های بیشتری واسه رایانه بزارید.
Iran (Islamic Republic of)
reza sivandi
۲۱:۰۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سلام اول تشکر
اون برنامه که برای وبکم هست چجوری کار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۰۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
lمهدی
۱۸:۱۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۸:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
باسلام لطفا نرم افزارهای موبایل را بیشتر کنید
و نرم فزار مترجم ویژه اندروید را هم بذارید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۷:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سلام.ممنون از زحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
قربان
۱۶:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
عالیه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
ممنون عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
بذرافشان
۱۶:۲۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
لطفا نرم افزارهای ریکاوری هم بزارین با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی حسینی
۱۵:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
خیلی ممنون دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
سهیل آصفی
۱۵:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
متشکرم از لطفتون
Iran (Islamic Republic of)
علي اصغر عبدالله زاده
۱۵:۳۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
اطلاعاتتان خوب بود فقط نرم افزارهاي مبوبايل تون کم هست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سلام از همه تهیه کننده ها متشکرم عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۲۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
عالی بود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۵۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۰۸:۳۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
ممننون عاليه
آخرین اخبار