"فرهاد ظريف" ميهمان عيد فطر "كوي نشاط" راديو ايران

دفتر برنامه هاي طنزراديو ايران براي ايام سعيد عيد فطر برنامه شاد "كوي نشاط" راپيش بيني كرده و تدارك ديده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو ايران اميرعباس اشرف مسئول دفترطنزو تهيه كننده و سردبيرراديو ايران با اعلام اين خبر افزود: اين برنامه به مناسبت  عيد فطر تهيه شده است و شامل آيتم هاي شاد و مفرح و مناسب اين ايام مثل ترانه ويژه عيد فطر ، نمايش هاي موتور سوار خلافكار و قصه گويي طنز با موضوع آزمون استخدامي و ترانه هاي طنز و... است.

اشرف ادامه داد: به  مناسبت همين روز فرهاد ظريف ليبرو و بازيكن تيم ملي واليبال جمهوري اسلامي ايران ميهمان برنامه است و با  بازيگران اين برنامه مثل اردشير منظم ، گيلدا حميدي ، قربان نجفي  ،كريم بياني ، سعيد محبي و ... به صورت طنز و فكاهه به گفتگو مي پردازد و از پيروزي هاي اخير تيم ملي واليبال در مسابقات ليگ جهاني ، همچنين وضعيت خانوادگي و حرفه اي اش سخن مي گويد و در انتها ترانه طنزي با نوازندگي و خوانندگي مهدي امين لاري به اين ملي پوش كشورمان تقديم مي شود.
 
كوي نشاط ويژه عيد سعيد فطر محصول دفتر طنز راديو ايران به سردبيري و تهيه كنندگي امير عباس اشرف ، كارگرداني محمود صابري و نويسندگي محمد اوزي ، شاهرخ باقري نژاد ، عباس محبي و زهرا ادراكي و آهنگسازي مجتبي تيموري و نوازندگي گروه موسيقي و اجراي بازيگران آن و به صدا برداري  علي رضا آزادگان مهر و دستياري  ندا حاجي اسماعيلي روز عيد فطر از  ساعت 16:30 تا 18 از ر اديو ايران پخش مي شود كه شنوندگان مي توانند آن را بر روي موج90 fm دريافت نمايند.

اشرف افزود: شنوندگان و مخاطبان برنامه هاي دفتر طنز راديو ايران مي توانند در ايام هفته ودر زمان پخش برنامه با شماره پيامك 10006609 و پست الكترونيكي  kooyneshat@irib.ir
با برنامه سازان و مسئولان دفتر طنز در ارتباط باشند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار