آخر هفته با دریچه – بسته شماره 17؛

بهترین نرم افزارهاي موبايل و رايانه در هفته‌اي که گذشت + دانلود

در این گزارش می‌توانید 'بهترین و پر بازدیدترین نرم افزار‌های' این هفته‌ی 'دریچه' را دانلود کنید. نرم افزار‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 

 



 

برای اندروید و IOS؛

نرم افزار چت صوتی و تصویری گوگل Hangouts + دانلود

Hangouts اپلیکیشن جدید گوگل برای مکالمه صوتی و تصویری می باشد و دقیقا با تمامی سرویس‌های گوگل منطبق شده است. با هنگ‌اوت به راحتی قادر خواهید بود با دوستان و آشنایان خود مکالمه تصویری یا نوشتاری داشته باشید. امکان مکالمه تصویری چند نفره نیز وجود دارد.
سرویس جدید هنگ‌اوت قرار است جایگزین سرویس های محبوب و دوست داشتنی همچون: گوگل‌تاک، مسنجر گوگل پلاس و نسخه‌ی اصلی سرویس گفت‌وگوی ویدیویی هنگ‌اوت در گوگل پلاس شود. بهتر است بگوییم هنگ‌اوتس جانشین تمام محصولات ارتباطی گوگل است. هنگ‌اوتس جدید اساساً یک نرم‌افزار ارسال پیام است و در رده‌ی مسنجرهایی مثل اسکایپ، WhatsApp یا فیس بوک مسنجر قرار می‌گیرد، اما تغییرات و مزایای خاص خود را دارد.


در هنگ‌اوت به جای لیست دوستان، لیست آخرین مکاتبات نمایش داده می‌شود، لذا از این منظر با گوگل تاک فرق می‌کند. در این نرم‌افزار هر یک از مکاتبات نام خاص خود را دارند، درست مثل یک چت‌روم، برای هر مکاتبه‌ای می‌توان برچسبی به شکل یک نام یا یک عکس انتخاب کرد. گوگل می‌گوید برای هنگ‌اوتس بیش از 850 عدد eMoji(شکلک) به صورت دستی طراحی شده است. در هنگ‌اوتس جدید هم مثل نسخه‌ی اصلی آن می‌توان یک مکاتبه را به گفت‌وگوی ویدیویی با نهایتاً 10 نفر تبدیل کرد.

 
 

 

  برای دانلود Hangouts برای اندروید اینجا را کلیک کنید

اجرا در اندروید 2.3 به بالا

راهنمای نصب

برای اجرای این برنامه احتیاج به Google Play services دارید.


 
برای رایانه؛

با این نرم افزار تصاویرتان را به صورت حرفه ای ویرایش کنید + دانلود

Focus Photoeditor 6.5.6.0 نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و رتوش حرفه ای تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به راحتی عکس های خود را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی آن ها اعمال کنید، شما می توانید از تصاویر خود آلبوم های زیبا بسازید. علاوه بر این قابلیت ها شما می توایند بر روی تصاویر دیجیتالی نیز کار کنید و انها را نیز ویرایش نمائید یا حتی دیگر تصاویر خود را به دیجیتالی تبدیل نمائید.


محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای می باشد که افراد حرفه ای یا مبدتی به آسانی میتوانند با ان اشنا شده و کار های خود را شروع نمایند. از جمله قابلیت های این نرم افزار رتوش تصاویر، امکان افزودن افکت به تصاویر ، قابلیت ویرایش تصاویر دیجیتالی ، امکان طراحی کاور و لوگو ، برش خودکار تصاویر و ... می باشد.

راهنمای نصب
  • فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید. سپس نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از سریال دریافتی از Keygen و یک نام و ایمیل دلخواه نرم افزار را رجیستر کنید.
  • نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.

 

 

حجم فایل: 38 مگابایت

 


 

با سرعت بیشتری به وبگردی بپردازید + دانلود

این مرورگر Lightning Browser + 2.5.0.2  یکی از بهترین و پرطرفداران ترین مرورگرهای اندرویدی است، دلیل این محبوبیت سرعت و امنیت بالای این مرورگر در بارگذاری صفحات وب است. با استفاده از این مرورگر می توانید ساعات بسیار خوشی را در اینترنت سپری کرده و به وبگردی بپردازید. 
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 124 کیلوبایت

 


نرم افزار کاربردی برای موبایل ؛

دیگر نیازی به حفظ کردن پسوردهای امنیتی نیست + دانلود

با استفاده از این نرم افزار Hide my Passwords دیگر نگران فراموشی رمزهای امنیتی خود نباشید چون این برنامه پسوردها را به حافظه خود می سپارد و در صورت لزوم به شما یاد آوری می کند.فقط کافیست برای یک بار اطلاعات مربوط به پسوردها به این نرم افزار بدهید و دیگر نگران از یاد رفتن آن ها نباشید. هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.
    
 
قابل اجرا در: IOS 5 و بالاتر
حجم نرم افزار: 15.5 مگابایت

 


 

نسخه 17.0.8 برای رایانه؛

Mozilla Thunderbird نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل + دانلود

امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.


بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را بر روی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پرتکل های مختلف و رایج استفاده می کند که قادر است به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. امنیت بالا، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط، استفاده از قابلیت Tab Browsing، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد؛ لازم به ذکر هست که Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد و برق" می باشد.

 


 

به راحتی اطلاعات مهم و شخصی خود را در گوشي نگه داريد + دانلود

نرم افزار کاربردی Darhon Software Safebox ابزاری را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی بتوانید اطلاعات مهم و شخصی خود مانند نام کاربری و رمز عبور ایمیل، سایت‌ها، شماره حساب، اطلاعات کارت عابر بانک و… خود را در این نرم‌افزار نگهداری كنند تا همیشه با امنیت بالا، در دسترس شما باشد.


 

سیستم عامل: سیمبیان S^3 , Anna , Belle


برای رایانه؛

افزایش سرعت دانلود تا 500 درصد با نرم افزار مدیریت دانلود FlashGet + دانلود

یکی از محبوب ترین نرم افزارها که در دنیای اینترنت کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است FlashGet نام دارد. ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 % افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد.
هدف از ساخت برنامه FlashGet افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود می کند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمی دهند توسط برنامه های مدیریت از روی آن ها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.
نکته: نکته ای که بسیار حائز اهمیت است ذکر این مطلب است که این نرم افزار مدیریت دانلود برخلاف خیلی از نرم افزار های مشابه به صورت کاملا رایگان به کاربران عرضه می گردد.

 


 

 

مرورگر اینترنت فایرفاکس برای اندروید + دانلود

با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز بر روی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.

Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از افزونه ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری علاوه بر استفاده در رایانه شخصی خود بتوانید در گوشی های موبایل خود نیز با سرعت بسیار بالا به مرور وب بپردازند.


این نرم افزار بسیار جذاب قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی نسخه 2.2 به بالا می باشد.

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید


زیبا سازی صفحه نمایش؛

در منوی استارت رایانه خود تغییرات اساسی ایجاد کنید + دانلود

اگر از نمای تکراری منوی استارت رایانه خود خسته شده اید می توانید با نصب این نرم افزار ظاهر منوی استارت ویندوز خود را دگرگون کنید و آن را مانند منوی استارت ویندوز 8 کنید تا زیبایی و جذابیت را به منوی استارت اضافه کنید. این منو ظاهری شبیه به پوسته متروی ویندوز 8 دارد و از این رو با ظاهر و آیکن های این ویندوز هماهنگ است.
 
 
 
حجم نرم افزار: 5.1 مگابایت

 


برای رایانه؛

با برنامه های مخرب و جاسوسی مقابله کنید + دانلود

Malwarebytes Anti-Rootkit نرم افزاری امنیتی برای حذف روت کیت ها می باشد.
روت کیت ها بدافزارهایی هستند که توسط هکرها برنامه نویسی می شوند و هدف آنها بدست گرفتن کنترل سیستم قربانی می باشد و قدرت هر روت کیت بستگی به نوع برنامه نویسی و هدف هکر دارد. اگر در حال کار با رایانه هستید و بدن اجازه شما دستورات و نرم افزار هایی به اجرا در می آیند یقینا سیستم شما آلوده به بد افزاری خطرناک به نام روت کیت شده است.
عملا روت کیت ها برای سرقت اطلاعات مالی و خصوصی کاربرد دارند از همین روی کاربران رایانه ها نیاز بسیار مبرمی به نرم افزار هایی جهت مبارزه با روت کیت ها دارند. این نرم افزار به شما امکان حذف انواع بدافزار ها مانند روت کیت , ویروس، تروجان را می دهد و با بروزرسانی هایی که توسط سازندگان اعمال می شود توانایی مقابله با آخرین و جدیدترین بد افزار ها را دارا می باشد.

 

 

 

نسخه: 1.06.1.1005

 

حجم فایل: 12 مگابایت

 


برای رایانه؛

"نت یار" نرم افزاری برای ثبت آدرس سایت ها و اکانت های شما + دانلود

امروزه گشت و گذار در اینترنت بخشی جدا نشدنی از زندگی ما را فرا گرفته و رفتن به سایت های مختلف مانند سایت‌های دانلود، علمی، بازی، سرگرمی، خبری و ... جزیی از کارهای روزمره مان را تشکیل می دهد. اما گاهاً مشکلات و کمبودهایی هم در این موارد بر سر راه قرار می گیرند که امروزه به یکی از نگرانی‌های مهم کابران اینترنت تبدیل شده است.
مطمئناً برای شما هم پیش آمده که در سایت‌های زیادی ثبت نام کرده باشید و به علت نصب دوباره ویندوز، ویروسی شدن یا به هر دلیل آدرس و مشخصات بسیاری از سایت‌های مورد علاقه تان را فراموش کرده یا از دست داده باشید. با استفاده از نت یار می توانید آدرس و مشخصات تمام سایت‌های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و حتی بعد از نصب مجدد ویندوز و یا ویروسی شدن کامپیوترتان هیچ نگرانی برای از دست دادن مشخصات سایت‌ها و اکانت‌های خود نداشته باشید.
نت یار مدیریت سایت های مورد علاقه و نیاز شما را آسان کرده و به راحتی می توانید تمام مشخصات سایت مورد نظر خود را در نت یار ثبت و مدیریت کنید.
 نکته: رمز عبور اوليه نرم افزار 1 هست كه شما می توانيد بعد از ورود از طريق گزينه "تغيير رمز" رمز جديد و دلخواه خود را وارد و ثبت كنيد.

 

 

 

حجم: 5.99 مگابایت

 


پاسخگویی به تماس ها بدون لمس صفحه + دانلود

بدون لمس کردن نمایشگر اندرویدتان می توانید به تمام تماس هایتان پاسخ دهید. دیگر نیاز نیست برای استفاده از این قابلیت اندروید گران قیمتی خریداری کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا به وسیله ی سنسور مجاورت، با تکان دادن دست در مجاورت گوشی تماس وصل شود. همچنین این برنامه زمانی که گوشی را نزدیک گوشتان ببرید هم تماس را وصل می کند.


نمی توانید گوشیتان را جلوی گوشتان بگیرید؟ نگران نباشید، بعد از پاسخ دادن به تماس این برنامه بلندگو را برای شما فعال می کند.

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

نسخه: 1.6
حجم فایل: 0.97 مگابایت
قابل اجرا بر روي اندرويد 2.2 به بالا

 


تناسب اندام با گوشی‌های هوشمند؛

6 نرم افزار كه به شما كمك مي كند تا لاغر شويد + دانلود

پیشرفت‌های بشر در حوزه پزشکی از یک سو و سبک ناسالم زندگی امروزی از سویی دیگر سبب شده تا همه ما به تغذیه سالم و تناسب اندام توجه بیشتری کنیم. در این میان سازندگان برنامک‌های ویژه گوشی‌های هوشمند نیز از قافله عقب نمانده‌اند و طیف متنوع و گسترده‌ای از نرم‌افزارهای کاربردی مختلف در این باره را به کاربران عرضه کرده‌اند.

پژوهشی که چندی پیش درباره گرایش کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به استفاده از این نرم‌افزارها به انجام رسید، نشان داد بسیاری از این افراد توجهی ویژه به این برنامک‌ها دارند. در این بررسی مشخص شد حدود 10 درصد از این کاربران از برنامک‌های ویژه سلامت و تناسب اندام استفاده می‌کنند؛ اما بررسی ریزتر استفاده این کاربران جالب توجه است. 64 درصد این افراد برای جستجو در ارزش غذایی مواد، 61 درصد برای پایش میزان ارزش غذای مصرفی (نظیر میزان کالری مصرفی) و 56 درصد برای پایش میزان ورزش و فعالیت بدنی از این برنامک‌ها استفاده می‌کنند.
 
همچنین 16 درصد از این افراد برای مصرف غذایی سالم‌تر، 12 درصد برای آشپزی سالم‌تر و 8 درصد برای کاهش وزن از برنامک‌های ویژه تلفن همراه هوشمند یا تبلت خود بهره می‌گیرند.
 
برنامک‌هایی برای زندگی سالم‌تر
 
برنامک‌های ویژه سلامت و تناسب اندام تهیه شده برای تلفن هوشمند یا تبلت بسیار متنوع و گسترده است که در ادامه به بررسی چند نمونه از آنها می‌پردازیم:

* اضافه وزن خود را محاسبه كنيد

آيا مي دانيد كه چند كيلو اضافه وزن داريد؟ توده بدني شما چقدر است؟ نرم افزار BMI Calculator به شما مي گويد كه توده بدني شما چيست و چقدر اضافه و يا كمبود وزن داريد. فقط كافي است كه جنسيت، وزن، قد، دور كمر و دور گردن خود را وارد اين نرم افزار كنيد تا به طور دقيق ميزان توده بدني شما را نسبت به وضعيت ايده آل بسنجد.


براي دانلود نسخه اندرويد اينجا را كليك كنيد.
براي دانلود نسخه آي او اس اينجا را كليك كنيد.
براي دانلود نسخه ويندوز فون اينجا را كليك كنيد.


* ميزان كالري دريافتي را اندازه بگيريد

این برنامه شبیه دستگاه کالری متر عمل می کند و یک ابزار ساده است برای پیدا کردن اطلاعاتی درباره کالری و غذاهایی که می خورید.

 

براي دانلود نسخه اندرويد اينجا را كليك كنيد.
نسخه اندروید : نسخه 2.2 به بالا
براي دانلود نسخه آي او اس اينجا را كليك كنيد
 

* وزنت را کم کن
 
یکی از دغدغه‌های اصلی پیش رو برای کسانی که مایل به کاهش وزن هستند، تعیین یک برنامه غذایی دقیق و موثر برای لاغری است؛ اما این تنها دغدغه پیش‌رو نیست. از آنجا که فرآیند کاهش وزن ممکن است کاری سخت و طاقت‌فرسا باشد، بسیاری از افراد انگیزه خود را در میانه مسیر از دست می‌دهند و بی‌خیال لاغری می‌شوند.
 
برنامک ویژه‌ای با نام LoseIt می‌تواند برنامه‌ای ویژه برای هر فرد به منظور کاهش وزن طراحی کند. این برنامه که با توجه به ویژگی‌های بدنی هر فرد طراحی می‌شود به شکل روزانه و هفتگی بوده و میزان پیشرفت وی را نیز نشان می‌دهد. همین مشاهده پیشرفت می‌تواند عامل انگیزه بخشی برای ادامه مسیر سخت کاهش وزن باشد.
 

البته این انگیزه بخشی به همین جا ختم نمی‌شود. هر بار که فرد به اهداف کوتاه مدت موجود در فرآیند کاهش وزن دست یافت، این برنامک یک نشان ویژه جایزه به او می‌دهد. به این ترتیب فرد از نظر ذهنی آمادگی بیشتری برای تلاش بیشتر می‌یابد.

براي دانلود نسخه اندرويد Lose It! اينجا را كليك كنيد.

براي اپل اينجا را كليك كنيد.

 

 

* چربی‌های اضافه‌ات را بسوزان
 
برنامکی با نام DailyBurn برای تناسب اندام تهیه شده که دارای پایگاه داده‌ای شامل 350 هزار غذای مختلف است. کاربر می‌تواند با انتخاب غذای مورد نظر، به اطلاعات دقیقی درباره ارزش غذایی آن از جمله میزان کالری، چربی، کربوهیدرات و دیگر مواد مهم موجود دست یابد. این برنامک که برای آیفون طراحی شده رایگان است. همچنین نسخه ویژه این برنامک می‌تواند با استفاده از دوربین آیفون، بارکد موجود روی بسته‌بندی ماده غذایی را شناسایی و پس از اتصال به پایگاه آنلاین داده خود، اطلاعاتی دقیق درباره ارزش مواد غذایی موجود در آن بدهد.

براي دانلود نسخه اندرويد اينجا را كليك كنيد.

 

 
* مراقب وزن خود باشید
 

برنامک دیگری با نام WeightWatcher که برای آیفون طراحی شده می‌تواند به شما در حفظ وزن ایده‌آل یا رسیدن به آن کمک کند. کاربر می‌تواند به جستجو در میان 31 هزار غذای موجود در این نرم‌افزار پرداخته و ارزش غذایی آن را به دست آورد. همچنین میزان کالری مصرفی از سوی ورزش‌ و فعالیت‌های مختلف بدنی و نیز دستور تهیه برخی غذاهای سالم نیز در این نرم‌افزار موجود است.

براي دانلود نسخه آي او اس اينجا را كليك كنيد.


* گام به گام تا رسيدن به هدف

Weight Challenge نرم افزاري ساده است كه به شما كمك مي كند كه گام به گام به هدف خود كه همان كم كردن وزن است نزديكتر شويد. اين نرم افزار به شما كمك مي كند تا ميزان كالري دريافتي، برنامه غذايي، تمرينات ورزشي و نمودار كم كردن وزنتان را در گوشي همراه خود داشته باشيد.

 


براي دانلود Weight Challenge اينجا را كليك كنيد.
قابل اجرا بر روي Windows Phone 8


رایانه

بر روی عکس های خود نوشته قرار دهید + دانلود

ابزاری که برای شما در نظر گرفته ایم یکی از کارآمد ترین نرم افزار های رایانه است.اگر دوست ندارید عکس های انحصاری شما کپی یا با نام دیگر منتشر شوند، حتما از این برنامه uMark Professional جالب استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی عکس های خود متن، تصویر، لوگو به صورت نا محدود قرار دهید. شما حتی می توانید فون و اندازه متن را تغییر دهید و از فونت مورد علاقه خود استفاده کنید.
حجم نرم افزار: 8.7 مگابایت

 


 

 

نرم افزار افزایش دهنده سرعت اینترنت گوشي + دانلود

در حال حاضر شما با استفاده از این نرم افزار می توانید از سرعت اینترنت خود با نهایت سرعت استفاده کنید. این نرم افزار یک شتاب دهنده قدرتمند برای پلتفرم جاوا است که سرعت ارسال و دریافت اطلاعات را به صورت چشم گیری افزایش می دهد.

 
 
 
فرمت نرم افزار: JAR
حجم نرم افزار: 500 کیلوبایت

 

 


برای رایانه؛

با نصب اين نرم افزار در مصرف جوهر پرينتر صرفه جويي كنيد + دانلود

معمولاً کاربران به هنگام استفاده از چاپگرهای رنگی یا سیاه سفید همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زود هنگام تونر چاپگر مخصوصاً در چاپگرهای رنگی هستند، چرا که این امر به نوبه خود بالا رفتن هزینه‌های چاپ و در نتیجه کاهش سود را به دنبال دارد. شرکت ادوبی به تازگی نرم‌افزاری تولید و عرضه کرده است که ادعا می‌شود استفاده از آن تا 40 درصد در مصرف جوهر چاپگر صرفه‌جویی می‌کند.

 

این نرم‌افزار برای مصارف خانگی و تجاری عرضه شده و استفاده از آن باعث می‌گردد جوهر کارتریج چاپگر دیرتر تمام شود. این نرم‌افزار با استفاده از فناوری‌های بهینه‌سازی چاپ از جمله SuperSaver و TonerSaver به چاپگر دستور می‌دهد که جوهر کمتری برای چاپ استفاده کند.

راهنمای نصب

1- از پوشه ی Crack فایل Disable Activation.bat را اجرا کنید.
2- فایل موجود در پوشه ی Keygen را اجرا کرده و از منوی آبشاری موجود نام نرم افزار را انتخاب کرده و بر روی دکمه Patch Hosts File کلیک کنید.
3- نصب نرم افزار را آغاز کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال دریافتی از Keygen استفاده کنید.

 


رایانه

نرم افزار حذف پسورد فایل های پی دی اف + دانلود

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به آسانی فایل های پی دی اف حفاظت شده را رمز گشایی کرده و آنها را از محدودیت خارج سازید و همچنین آن ها را به فایل هایی قابل کپی، پرینت و ویرایش تبدیل نمایید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان حذف پسورد فایل های پی دی اف به صورت گروهی است.
 
حجم نرم افزار: 2.7 مگابایت

 


برای رایانه؛

با Download Accelerator Plus Premium دانلودهایتان را مدیریت کنید + دانلود

افزایش سرعت اینترنت در دانلود فایل ها مهم ترین و کلیدی ترین قابلیتی است که در این ابزار در همان نگاه اول به چشم می خورد. واسط گرافیکی نرم افزار هم به کاربران کمک می کند تا در محیطی جذاب تر به انتخاب گزینه های مورد نظر بپردازند. نسخه ی جدید نرم افزار که به تازگی هم ارائه شده قابلیت های متعدد جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ دانلود و تبدیل مستقیم ویدئوها از اینترنت که به سرعت کارکرد کاربران هم کمک زیادی می کند از جمله این امکانات جدید است. هماهنگی با آخرین نسخه از مرورگرهای رایج دنیا، سازگاری با انواع پروتکل ها و استانداردهای رایج، پیش نمایش از فیلم های در حال دانلود و مشاهده محتویات فایل های ZIP هم از دیگر قابلیت هایی هستند که DAP به کاربرانش ارائه می دهد.

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- قایل Crack را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل های قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت اسفاده کنید.

 

نسخه: 10
حجم فایل: 13.1 مگابایت

نرم افزاري فوق العاده براي زيبايي دسكتاپ رايانه شما + دانلود

Circle Dock نرم افزاری است که می تواند دسکتاپ شما را از حالت یکنواخت و ساده همیشگی خارج کرده و ظاهری شیک و مدرن به آن ببخشد.
شما می توانید به کمک این نرم افزار حلقه ای در دسکتاپ رایانه خود ایجاد کرده و میانبر برنامه های مختلف مانند ورد، اکسل، مدیا پلیر و فتوشاپ را در آن جای دهید تا ضمن زیبا شدن پس زمینه، با سرعت بیشتری به نرم افزارهای مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

از دیگر ویژگی های نرم افزار Circle Dock می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • اجرای مستقیم نرم افزارها با کلیک بر روی آیکن آنها در حلقه دوار
  • پشتیبانی از زبان فارسی و دیگر زبان های مختلف
  • قابلیت Drag and Drop برای افزودن یا حذف میانبر نرم افزارها
  • امکان تغییر پوسته حلقه نرم افزار
  • امکان ظهور یا پنهان شدن برنامه با فشردن دکمه F1 یا کلیک وسط موشواره
لازم به ذکر است این نرم افزار جالب و کاربردی رایگان بوده و بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز از جمله XP، ویستا، 7 و 8 نصب و اجرا می شود.


نقشه تهران 1392؛

نقشه تمام كوچه و پس كوچه هاي پايتخت را در رايانه و يا موبايل خود داشته باشيد + دانلود

امروز برای شما نقشه تهران ۹۲ با فرمت JPG برای کامپیوتر و موبایل را آماده دانلود کرده ایم. شما اگر اهل شهر تهران باشید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید از یک نقطه به نقطه دیگر تهران بروید و نمی دانید از کدام مسیر باید بروید یا اصلا آن منطقه در کجا قرار دارد و یا اینکه می خواهید نزدیک ترین راه بین دو نقطه را پیدا کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در چنین مواقعی نیاز به نقشه تهران یک نشقه کامل و دقیق که تمامی مناطق شهر تهران را در خود داشته باشد، احساس می شود.


این نقشه بر اساس آخرین تغییرات ساخته شده است که در آن اطلاعات زیادی از جمله محدوده های طرح ترافیک ، محدوده های زوج و فرد ، کلیه ایستگاه ها و مسیرهای مترو ، هتل ها، سفارتخانه ها ، موزه ، آژانس های بین المللی ، پمپ بنزین و پمپ گازها، و . . . وجود دارد.

 

 



 
 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گرد آوری از: سالار واعظی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عطشان
۱۲:۰۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام
این برنامه "Hangouts" ساخت کدوم کشوره؟
سرورش کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۱۰:۴۱ ۰۴ دی ۱۳۹۲
سلام به شما عزیزان . من hangouts و نصب کردم وقتی رو برنامه کلیک میکنم من و هدایت میکنه به صفحه ای که نوشته دریافت خدمات google play . ولی وقتی کلیک میکنم میگه مهلت اتصال به پایان رسیده .به نظر شما باید چکار کنم ؟
Poland
رضا
۱۸:۳۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
لطفا برنامه ی سیمبیان بل روبزارید همش اندروید و... هست
Iran (Islamic Republic of)
MOhtashaM
۱۰:۴۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
نمیدونم چی بگم فقط میگم ممنووووووووووووووووووووووون
Iran (Islamic Republic of)
MOhtashaM
۱۰:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
نمیدونم چی بگم فقط میگم ممنووووووووووووووووووووووون
Iran (Islamic Republic of)
شایان از آذر بایجان غربی
۱۳:۴۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
خیلی ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
رسول از مغان
۰۰:۳۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
خیلی ممنون از تشریفات سایت تون
اگه مشه برنامه ای برای گوشی vivaz u5 h ارایه دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۶:۱۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
سلام دست مریزاد
IDM بهتره یا FlashGet ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی سالارصادقی
۱۴:۳۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
به نظر من IDM بهتره محیط زیبا تری داره
Iran (Islamic Republic of)
یه دوست
۰۰:۱۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
لطفا واسه گوشی های سونی اریکسون W150iهم نرم افزاراشو بزارین
Germany
ممنونم
۲۳:۰۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۴:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
سلام من با winrar فایلهام رو sfx کردم و رمز گذاشتم ولی الان رمز یادم نمیاد لطفا منو راهنمایی کنید.آیا نرم افزار کاربردی برای هک کردن این رمز هست؟
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۵۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
سلام.لطفا کرک ریکاوری رو برام بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
لطفآ نرم افزاری برای رایانه معرفی کنیدکه بتوان با رایانه از طریق خط تلفن تماس برقرارکرد.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۱۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
این نرم افزار ها رایگان هستند
Iran (Islamic Republic of)
دریچه
۱۳:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
سلام.....
بله رایگان هستند

سالار واعظی - خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
پریناز
۱۲:۰۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
دست گلتون دردنکنه بهترین نرم افزارهای کاربردی روگذاشتین اگه میشه واسه گوشی های نوکیا5800 هم چندتا نرم افزار بزارید؛مرسی
آخرین اخبار