آخر هفته با دریچه – بسته شماره 21؛

بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزار‌های این هفته‌ی "دریچه" را دانلود کنید، برنامه‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.






براي رايانه؛

با این نرم افزار قطعات سیستم خود را تست کنید + دانلود

erformanceTest نام نرم افزاری حرفه ای جهت تست سرعت قطعات سخت افزاری سیستم می باشد. آیا تا به حال خواسته اید که سرعت قطعات سیستم خود را مورد سنجش قرار دهید، یا خواسته اید قطعات خود را با نتیجه سنجش خود را با سایر سیستم ها مقایسه نمایید، یا آن ها را تست کنید؟ با استفاده از نرم افزار PerformanceTest شما به راحتی می توانید سرعت قطعات سیستم خود را مورد سنجش قرار داده و میزان قدرت انها را آنالیز کنید. این نرم افزار قطعات شما را با 28 آزمایش مختلف مورد بررسی و تحلیل خود قرار داده و در اخر نتیجه را به شما نمایش می دهد. در پایان آنالیز شما می توانید نتیجه را در فرمت های ASCII و فرمت HTML و یا فرمت های متنی و اسناد ذخیره نمائید.




برای رایانه

نسخه جدید محبوب ترین نرم افزار فشرده سازی + دانلود

نرم افزار WinRAR محبوب ترین نرم افزار فشرده سازی با بیش از 500 میلیون کاربر است. شما از این نرم افزار می توانید برای فشرده و آرشیو کردن پوشه ها و فایل هایتان استفاده کنید. این برنامه قادر است که فایل های سنگین را به صورت دلخواه به تعدادی فایل کم حجم تر تبدیل کند، برنامه از بسیاری فرمت های رایج پشتیبانی می کند، برخی از فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار عبارت اند از: CAB, ARJ, LZH, ACE, TAR, GZip, UUE, ISO, BZIP2و 7-Zip و ...   . از امکانات نسخه شماره 5 این نرم افزار می توان به تغییر الگوریتم فشرده سازی برنامه برای حداکثر فشرده سازی فایل ها اشاره نمود.
 



"وقت شعر" نرم افزاري براي همراه داشتن كلام بزرگان + دانلـــود

بیش از ششصد هزار مصرع از بزرگانی همچون رودکی، فردوسی، خیام، سعدی و حافظ در قالب ۵۵ کتاب در برنامه وقت شعر برای شما جمع‌آوری شده است.




برای پلتفرم جاوا;

مترجم 30 زبان دنیا به یکدیگر + دانلود نرم افزار

این نرم افزار Trippo یکی از بهترین برنامه های موجود برای ترجمه آنلاین کلمات،جملات،عبارات و اصطلاحات به زبان دیگر است، این برنامه با پشتیبانی کامل از 30 زبان دنیا توانسته است کاربران زیادی برای خود جذب کند. در این نسخه از نرم افزار امکان ترجمه زبان های فارسی ،عربی ، بلغاری ، چینی ، دانمارکی ، هلندی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، یونانی ، مجارستانی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، نروژی ، لهستانی ، پرتقالی ، رومانیایی،اسپانیایی و … به یکدیگر وجود دارد. برای استفاده از این نرم افزار حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.
 
 


نرم افزاري براي جستجوي امن در اينترنت + دانلود

اين نرم افزار يكي از محصولات برجسته كمپاني Webroot آنتي اسپي وار است كه تحت عنوان Spy Sweeper به بازار عرضه مي شود. اين محصول با هر بار ارائه موفق به دريافت جوائز بي شماري از سوي محافل بزرگ نرم افزاري شده است. اين نرم افزار با محافظت 360 درجه خود مرورگر شما را به محيطي امن جهت جستجو در اينترنت تبديل مي كند.




بر روی پیامک های گوشي خود رمز بگذارید + دانلود

در این پست قصد معرفی یک نرم افزار کاربردی،امنیتی را برای شما داریم، با نصب این نرم افزار بر روی گوشی خود می توانید برای پیامک های گوشیتان رمز عبور قرار دهید. این کار باعث می شود پیامک های شما از دسترسی دیگران خارج شود و در صورت سرقت گوشی دیگری نگرانی برای سرقت اطلاعات وجود نداشته باشد.
 
 


رینگتون های دلخواهتان را بسازید + دانلود

نرم‌ افزار Ringtonium Pro یک ابزار دقیق برای ساخت و ادیت رینگتون‌ها و آهنگ‌های زنگ دلخواه شما برای تلفن همراه شماست. شما علاوه بر امکان استفاده از آهنگ‌های موجود در دیوایس خود می‌توانید با ضبط صدای خودتان یا هر چیز دیگر، آن صدا را با فرمت مخصوص رینگتون آماده کنید و در صورت تمایل آن را با دوستانتان به اشتراک نیز بگذارید. همچنین می‌توانید از افکت‌ها و صداهای آماده‌ی موجود در این برنامه نیز در رینگتون خود استفاده نمایید.




برای رایانه؛

تهیه نسخه پشتیبان کامل از اطلاعات سیستم + دانلود

O&O DiskImage Pro نرم افزاری عالی و مطمئن برای ایجاد نسخه پشتیبان کامل و شبیه ساز از فایل ها و ویندوز و اطلاعات داخل هارد دیسک می باشد. خصوصیت اصلی نرم افزار در تهیه نسخه کاملاً مشابه می باشد و در زمان لازم جهت ریکاوری و بازگردانی اطلاعات ، عیناً بازگردانی خواهند شد. این نرم افزار باتوجه به امکانات و نحوه طراحی برای هر دو دسته کاربران معمولی و حرفه ای قابل استفاده می باشد.برای رایت نسخه های پشتیبان ،نرم افزار خود دارای رایت کننده داخلی است و میتواند لوح های فشرده ای را به صورت CD/DVD/Blu-ray/HD-DVD ایجاد نمود. برای بازیابی نیز مسیر بسیار ساده است و با چند کلیک قابلیت ریستور و بازیابی اطلاعات وجود دارد. همچنین نرم افزار بعد از تهیه نسخه پشتیبان با بررسی فایل ایجاد شده آن را از نظر سالم و کامل بودن تست می نماید.




مجموعه ای از بهترین کتاب های الکترونیک در زمینه رایانه + دانلود

در اینجا می توانید بهترین و پر بازدیدترین کتاب های الکترونیک در زمینه رایانه، فناوری اطلاعات، اینترنت، نرم افزارها و ... را دانلود و مطالعه نمائید، کتاب هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.




Screensaver

مانیتور رایانه شما این بار آکواریوم ماهی می شود + دانلود

دریا مکانی فوق العاده است که هرکسی دوست دارد در صورت امکان قسمت کوچکی از آن را در کنار خود داشته باشد تا شاید با تماشای آن آرامش به دست آورد. محافظ صفحه نمایش Clear Aquarium Screensaver انیمیشن هایی شامل مناظری شگفت انگیز و رنگارنگ از سه اکوریوم مختلف را برای شما به ارمغان می آورد تا از تماشای آن ها بر روی صفحه نمایش خود لذت برده و مسحور جادوی دریا و ماهی های رنگارنگ آن شوید. علاوه بر اسکرین سیور می توانید از والپیپر زیبا و متحرکی با همین مضمون نیز لذت ببرید.




برای رایانه؛

فاکتورهایتان را دیجیتالی کنید + دانلود

گر هر روز فاکتورهای زیادی برای مشتریانتان می نویسید و موقعی که به آن ها نیاز دارید نمی توانید آن ها را از بین فاکتورهای بایگانی پیدا کنید، دریچه فناوری اطلاعات به شما نرم افزار صدور فاکتور آسانا را معرفی می کند؛ با این نرم افزار می توانید فاکتورهایتان را دیجیتالی کنید و در موقع نیاز به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.




ويرايش عكس، نوشتن متن و هزاران كاربرد ديگر؛

عكس هاي خود را به كارت پستال تبديل كنيد + دانلود

براي ويرايش عكس در گوشي ها و تبلت هاي اندرويدي نرم افزارهاي زيادي وجود دارد اما با استفاده از برنامه InstaPlace می توانید بدون مهارت خاصی شروع به ویرایش تصاویر خود كنيد.




برای رایانه

تصاویرتان را مدیریت و ویرایش کنید + دانلود

Light Image Resizer نرم افزاری قدرتمند جهت تغییر سایز تصاویر می باشد. حتما برای شما نیز پیش آمده که نیاز به تغییر سایز تصاویر بدون افت کیفیت داشته باشید و یا قصد تبدیل فرمت تصاویر برای کاهش حجم و یا اجرا در نرم افزاری خاص را داشته باشید. یکی از مشکلاتی که کاربران در تغییر اندازه گروهی عکس ها دارند، مسئله تناسب بین طول و عرض عکس ها و احیاناً متفاوت بودن اندازه طول و عرض در عکس ها می باشد.




دانلود نقشه تهران 1392

اگر اهل شهر تهران باشید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید از یک نقطه به نقطه دیگر تهران بروید و نمی دانید از کدام مسیر باید بروید یا اصلا آن منطقه در کجا قرار دارد و یا اینکه می خواهید نزدیک ترین راه بین دو نقطه را پیدا کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در چنین مواقعی نیاز به نقشه تهران کامل و دقیق که تمامی مناطق شهر را در خود داشته باشد، احساس می شود.





اسمارت فون اندرویدی خود را به اشعه x تبدیل کنید! + دانلود نرم افزار

این نرم افزار X-Ray Scanner گوشی اندرویدی شما را به یک اشعه ایکس تبدیل می کند و اعضای بدن شما را اسکن می کند، البته این نرم افزار به شما کمک می کند تا به آسانی دوستان خود را فریب دهید و آن ها را به چالش بکشانید. دقت داشته باشید که این اپلیکیشن یک دوربین نیست ! شما با استفاده از سنسور G قادر به اسکن اشعه x خواهید بود . همچنین استفاده از این نرم افزار صرفا برای شوخی و سرگرمی به هیچ عنوان صحت ندارد.
 




این نرم افزار شما را به یک آهنگ ساز حرفه ای تبدیل می کند + دانلود

اگر دوست دارید اسمارت فون اندرویدی خود را به یک نرم افزار آهنگ ساز تبدیل کنید حتما این نرم افزار Electrum Drum Machine/Sampler را دانلود کنید. برای شروع، فقط کافی است که آهنگ ها را با هم ترکیب کرده تا موسیقی مورد نظرتان ساخته شود. یکی از امکانات نرم افزار امکان به اشتراک گذاری موسیقی ها در شبکه اجتماعی است.
 




پيامك هاي مزاحم را مسدود كنيد + دانلود

شما با برنامه بسیار جالب و کاربردی SMS Blocker می توانید شماره هایی را که از آنها به شما اس ام اس های مزاحم یا تبلیغاتی ارسال می شود، در لیست سیاه قرار دهید و به راحتی از شر آنها خلاص شوید!
 

 


برای اندروید

به صورت سه بعدی به منظومه شمسی سفر کنید + دانلود

حال نوبت آن است که گوشی هوشمند اندرویدی تان را به یک تلسکوپ قدرتمند و دقیق برای رصد سیارات و ستارگان به صورت زنده و سه بعدی تبدیل کنید، اینEarth HD Deluxe Edition v3.1.7 تصویر زمینه زیبا و جذاب می تواند یک بار دیگر خلاقیت را به صفحه نمایش گوشی شما بیاورد. یکی از ویژگی های اصلی تصویر زمینه دارا بودن زوایای مختلف برای نمایش سیارات و ستارگان است، که سبب محبوبیت این تصویر زمینه ی زیبا شده است.
 
 


بازی "ساخت موشک" برای اندروید + دانلود
 
برای ساخت موشک فقط کافی است، این بازی SimpleRockets را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. قطعات مورد نیازتان را برای ساخت موشک انتخاب نمایید و سپس مشغول متصل کردن قطعات به یکدیگر شوید، بعد از اتصال قطعات به یکدیگر موشک و فضا پیمای شما آماده شده است. حال نوبت آن است که سفر خود را به سیارات منظومه ی شمسی آغاز کنید و به اکتشاف بپردازید. چالش های گوناگونی در بازی وجود دارد، یکی از این چالش ها وجود حریفان قدرتمند و متخصص است، که کار شما را سخت می کند و باید سعی کنید سریع تر از آن ها تازه های علمی را کشف کنید.
 



نرم افزاری همه فن حريف برای رايانه؛

تمام امور صوت و تصوير را به اين نرم افزار بسپاريد + دانلود

JetAudio فقط یک نرم افزار پخش موسيقي نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگ های مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانند Wide ،Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.




400 لغت مهم و ضروری برای آزمون تافل را بیاموزید + دانلود

چگونه در آزمون تافل بالاترین امتیاز را بگیریم تا افق ها برویمان گشوده شوند؟! این بهترین جمله برای وصف همین کتاب به اذعان نویسنده آن است. این کتاب با بیانی ساده و روان، یکی از منابع مهم آمادگی برای تافل می باشد. این کتاب شامل آموزش 400 لغت پرکاربرد زبان انگلیسی بوده و زبان آموزان را برای آزمون تافل آماده می کند.




مدیریت کامل بر وضعیت هارد دیسک رایانه + دانلود نرم افزار

اگر به دنبال یک نرم افزار کامل و حرفه ای برای مدیریت هارد دیسک رایانه تان هستید، دریچه این نرم افزار HARD DRIVE INSPECTOR را پیشنهاد می کند، این برنامه با تجزیه و تحلیل کامل هارد دیسک به وسیله ی S.M.A.R.T مادربرد می تواند مشکلات و عیب های موجود در هارد دیسک را برای شما شناسایی کند و در صورت امکان رفع مشکل، به شما راحل های موجود را پیشنهاد کند.
 
 



برای رایانه

ویرایشگر قدرتمند فایل های PDF + دانلود

PDF Annotator به کاربر امکان کار و حاشیه نویسی بر روی فایل PDF را می دهد، می توانید به راحتی بر روی صفحات پی دی اف کار کنید. پس  از افزودن حاشیه ها می توانید این فایل ها را به فرمت قبلی ذخیره کنید. می توانید به راحتی فایل های آماده شده را چاپ کنید و یا آن ها را به ایمیل خود ضمیمه کنید، تا قبل از این حاشیه نویسی و افزودن متن به فایل های پی دی اف از طریق استفاده از چندین محصول نرم افزاری امکان پذیر بود اما امروز شما می توانید با بهره گیری از این نرم افزار بدون هیچ دردسری کار خود را انجام دهید. با PDF Annotator تنها در یک مرحله می توانید بر روی فایل های پی دی اف حاشیه نویسی کنید.




با انرژی خورشید گوشی خود را شارژ کنید + دانلود نرم افزار

گوشی خود را با استفاده از انرژی خورشید شارژ کنید. کافی است تا نرم افزار را اجرا کنید و گوشی خود را مقابل آفتاب گذاشته و شارژ شدن آن را به نظاره بنشینید.
 
  



PC Suite for Android؛

نرم افزار مدیریت گوشی‌های اندرویدی از طریق رایانه + دانلود

نرم افزار PC Suite for Android یک بسته نرم افزاری تحت ویندوز از مجموعه ابزارهای مورد استفاده برای دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید می باشد که به شما اجازه ویرایش، هماهنگ سازی و پشتیبان گیری از تمامی فایل های روی دستگاه با استفاده از کابل و یا ارتباط بی سیم را می دهد.




با این نرم افزار گوشی سرقت شده خود را ردیابی کنید + دانلود

شرکت مکافی برنده ی جایزه ی ارائه خدمات امنیتی برای محافظت از سیستم عامل ویندوزفون شده است. با استفاده از این نرم افزار WaveSecure دیگر لازم نیست نگران، سرقت تلفن همراه تان باشید. برنامه قادر به ارسال پیامک در صورت سرقت تلفن همراه است، که در صورت تعویض سیم کارت، یک پیامک خالی به شماره تعیین شده ارسال می کند، شما همچنین می توانید مکان ویندوز موبایل خود را پیگیری و حتی آنها را بر روی نقشه رسم کنید.
 



آیا هکر ها از اینترنت شما دزدی می کنند؛

چه کسی از مودم Wi Fi من استفاده می کند؟ + دانلود

اگر از مودم وای فای استفاده می کنید همیشه این خطر وجود دارد که فردی با هک رمز شما از اینترنتتان استفاده کند. دریچه فناوری اطلاعات با معرفی نرم افزار Whos On My WiFi خیال شما را از اتصال های غیر مجاز راحت می کند.
Whos On My WiFi نرم افزاری کاربردی در جهت نمایش آمار و وضعیت انواع مودم های وایرلس و وای-فای می باشد. باتوجه به امکان هک شدن این مودم ها و استفاده غیرمجاز و غیرقانونی دیگران از اینترنت و مودم کاربر، استفاده از نرم افزارهای نظارتی در کنار رعایت نکات امنیتی پیشنهاد می شود. نرم افزار Whos On My WiFi قابلیت این را دارد تا اطلاعات کاملی از سیستم های متصل به مودم وای-فای کاربر را به نمایش بگذارد.








هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گردآوری: سالار واعظی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
Ukraine
XRumerTest
۲۱:۲۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
Hello. And Bye.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
سلام ممنون از برنامه هاتون
Iran (Islamic Republic of)
كاربر
۰۹:۲۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
سلام

لطفا براي نرم افزارهاي دانلود شده نام بگذاريد تا بعد از دانلود معلوم باشد.
اينطوري آدم نميداند اين شماره مربوط به چه نرم افزاري است.
Iran (Islamic Republic of)
دریچه
۱۳:۴۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
سلام....
دوست عزیز امکان نام گذاری فایل ها فراهم نیست، داخل فایل دانلود که اکثرا با فرمت rar هست نام فایل نوشته می شود.

سالار واعظی - خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۰۲:۴۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
عالی بود.فقط اگه ممکنه یک نرمافزار مدیریت مالی قوی هم برای دانلود بزارید.
Iran (Islamic Republic of)
دریچه
۱۰:۲۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
سلام....
یک نرم افزار مدیریت مالی برای رایانه به نام "سحر" را برای شما در صفحه دریچه فناوری اطلاعات آماده می کنیم. در روز های آینده به صفحه دریچه بیاید:
http://www.yjc.ir/fa/list/11/102

واعظی - دریچه فناوری اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۰۱:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
تشکر تشکر تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
سلام ممنون برنامه سیمبیان بذارید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
سلام ممنون برنامه سیمبیان بذارید
Iran (Islamic Republic of)
musa
۱۹:۱۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
fogholade bood m30
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۶:۱۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
سلام ممنون نرم افزارهای جالبی آماده کرده اید. با سپاس فراوان
آخرین اخبار