برای رایانه

تصاویرتان را مدیریت و ویرایش کنید + دانلود

اگر به دنبال مدیریت تصاویر و یا تغییر اندازه تصاویر به صورت دسته جمعی هستید نرم افزار Light Image Resizer بهترین گزینه در این زمینه است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Light Image Resizer نرم افزاری قدرتمند جهت تغییر سایز تصاویر می باشد. حتما برای شما نیز پیش آمده که نیاز به تغییر سایز تصاویر بدون افت کیفیت داشته باشید و یا قصد تبدیل فرمت تصاویر برای کاهش حجم و یا اجرا در نرم افزاری خاص را داشته باشید. یکی از مشکلاتی که کاربران در تغییر اندازه گروهی عکس ها دارند، مسئله تناسب بین طول و عرض عکس ها و احیاناً متفاوت بودن اندازه طول و عرض در عکس ها می باشد.



اما این نرم افزار به صورت هوشمند این مشکل را برطرف می نماید و به صورت هوشمند و متناسب نسبت به تغییر طول یا عرض اقدام می نماید. همچنین قابلیت تغییر اندازه درصدی عکس ها نیز تعبیه شده است. شما می توانید در محیط نرم افزار به سادگی هر چه تمام تر اقدام به کپی تصاویر به کارت حافظه نمایید. قرار دادن واترمارک نیز جهت حفظ کپی رایت عکس ها به صورت همزمان با تغییر اندازه و تغییر فرمت امکان پذیر خواهد بود. فرمت هایی نظیر BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, PDF, PSD, PCX, TGA نیز پشتیبانی شده اند.


مشخصات:

حجم فایل: 7.2 مگابایت
نسخه: 4.4.4.0
سیستم عامل: Windows XP, 7, 8



راهنمای نصب:

- فایل Keygen.exe را اجرا کرده و با آن نرم افزار را رجیستر کنید.

- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدودیت از آن استفاده كنيد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
محمد
۱۸:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
رجیستر یعنی چه؟
آخرین اخبار