در دست اقدام است؛

اجراي گاز رساني به ۱۵۰ شهر و سه هزار و ۳۰۰ روستا

مديرعامل شركت ملي گاز ايران با اشاره به اين كه در حال حاضر بيش از يك هزار شهر و ۱۴ هزار روستا در كشور از نعمت گاز برخوردارند، افزود: عمليات گازرساني در ۱۵۰ شهر و ۳ هزار و ۳۰۰ روستا نيز در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حميدرضا عراقي در جمع روساي مديريت گازرساني با تاكيد بر اين كه رسالت ما حفظ، نگهداري و توسعه تاسيسات و منابع انساني صنعت گاز، براي خدمات رساني بهتر در جامعه است، گفت: آموزش و ارتباط مستمر با كاركنان و تفكر و تلاش براي انجام كار بهتر، مهمترين مطلبي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي ضمن تاكيد بر اين كه تمامي كاركنان صنعت گاز بايد به فكر درآمد و منابع مالي براي شركت باشند، اظهار كرد: بايد براي اداره شركت در همه شرايط آماده باشيم و براي انجام كار مناسب به نحو مطلوب برنامه ريزي و پيگيري كنيم.

مديرعامل شركت ملي گاز ايران با بيان اين كه تحريم ها و محدوديت هاي مالي ما را از انجام وظايف باز نمي دارد، گفت: توليد شغل و كار، توسعه بهداشت عمومي، رفاه اجتماعي، توسعه صنايع و سي.ان.جي ها تنها بخشي از خدمات شركت گاز و مزاياي توسعه گازرساني در كشور است. 

عراقي در ادامه بر اجراي بهترين روش هاي مشتري مداري در شركت هاي گاز استاني تاكيد كرد و گفت: استفاده از روش هاي نوين نرم افزاري جهت خدمات رساني بهتر به مشتركين از ديگر برنامه هايي است كه در شركت هاي تابعه بايد مدنظر قرار گيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گاز ، شهر ، روستا ، منابع ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار