با پيگيري اخبار بازار كاغذ:

داستان كاغذ بحراني‌تر از هميشه از سر گرفته شد

داستان كاغذ كه به گمان برخي از صاحبنظران با فروكش كردن حجمه اخبار مرتبط با اين محصول اوليه صنعت نشر كشورمان تا اندازه اي به سرانجام موعود رسيده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران؛ كاغذ در روزهاي اخير به بحراني ترين وضعيت موجود رسيده و بنابر شواهد قابل مشاهده همه چيز از دست اتحاديه‌هاي فعال در حوزه صنعت چاپ و نشر كشور خارج شده است.

بنابراين گزارش بازار كاغذ كه از نيمه دوم سال گذشته به دليل وقوع پي‌در پي طوفان‌هاي غير قابل پيشگيري و پيش‌بيني همچون دريايي فرورفته در ظلمت حاصل از سياهي شب و وجود ابرهاي متراكم به شكل ناراحت كننده‌اي مواج شده، اين روزها دچار بحراني‌ عظيم شده و سايه سياه مافيا را بر روي سر خود مي‌بيند.

گفتني است كه موج‌هاي افتاده بر درياي كاغذ در حال حاضر صنعت نشر را هم تهديد مي‌كند و اظهار بي اطلاعي اتحاديه‌هاي مطرح در حوزه صنعت نشر از وضعيت بازار كاغذ چيزي جز راهكاري براي در امان ماندن از اين بلاي نازل شده بر سر فرهنگ مكتوب كشور نيست.

لازم به ذكر است كه بنابر شنيده‌ها و ديده‌ها، مافياي كاغذ محصول نهايي دست و پا زدن ناشران ناتوان از مقابله با امواج در درياي طوفان زده صنعت چاپ كشور است./ص

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار