اقیانوسی درون یک سنگ +عکس

از جمله مهمترین مواردی که درون این سنگ قرار دارد میتوان به یک گونه گیاه دریایی، سنگ ریزه های اقیانوس و یک ماهی بسیار کوچک اشاره کرد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سنگ ها هر مقدار که شفافیت بیشتری داشته باشند، بیشتر هم مورد توجه قرار میگیرند و این نکته در میان انسان ها جا افتاده است که هر سنگ شیشه ای زیباتر خواهد بود. برخی از این سنگ ها قیمت های بسیار زیادی دارند.

"اوپال" که یک نوع خاص از عقیق های دریایی است از جمله سنگ های شگفت انگیز دنیا است که در سواحل و نزدیکی دریا و اقیانوس می توان آن را پیدا کرد. این سنگ شیشه ای رنگ بیشتر در میان سنگ های معدنی دسته بندی میشود.



نکته خاص در مورد سنگ"اوپال" این است که 3 تا 21 درصد از آن را آب تشکیل می دهد، البته برخی اعتقاد دارند که این سنگ میتواند تا 10 درصد آب داشته باشد. میزان آب سنگ با قیمت آن رابطه مستقیم دارد زیرا خاصیت اصلی یعنی نمایش اقیانوس در آب بیشتر است.

یکی از جالب ترین سنگ های این نوع را خانمی به نام"چیم" در اختیار دارد. درون این سنگ شما می تواند نشانه های مختلفی از اقیانوس های پهناور را مشاهده کنید.

از جمله مهمترین این موارد میتوان به یک گونه گیاه دریایی، سنگ ریزه های اقیانوس و یک ماهی بسیار کوچک اشاره کرد که درون این سنگ قرار گرفته است. سنگ این خانم به "اقیانوسی درون یک سنگ" معروف شده است و از جالب ترین سنگ های دنیا به حساب می آید.








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
سوگل20تهران
۱۵:۵۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۲
نمیشه باور کرد.
Iran (Islamic Republic of)
الحایی
۱۹:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
قیمت این گونه سنگ جند است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
قدرت و عظمت خدا درون این سنگ و هزاران چیز دیگر که در اطراف ما هستند اشکار است ان وقت من نمی فهمم چرا برخی انسان ها در وجود داشتن خدا شک می کنند یا اصلا خدا رو قببول ندارن!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
Salam
۱۶:۴۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
عالى بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۱۳:۴۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
واقعا زیبا ست
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۳:۴۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
تبارک الله احسن الخالقین
آخرین اخبار