انتشار محتوای مستهجن توسط مجری بی بی سی فارسی+تصویر

انتشار محتوای مستهجن توسط مجری بی بی سی فارسی+تصویر پس از ماجرای پونه قدوسی و صادق صبا [مدیر بی بی سی فارسی] و کنار گذاشته شدن او از اجرای برنامه های مختلف بی بی سی فارسی، فعالیت های وی در فضای مجازی نیز تحت تاثیر قرار گرفت و او کمتر در فضای مجازی برای محاطبان پست ارسال می کرد تا اینکه ...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، فعالیت مجریان بی بی سی فارسی در فضای مجازی همواره با انتشار محتوای غیراخلاقی همراه بوده و هر از گاهی مجریان آن رسانه پست های غیراخلاقی در فیس بوک و ... منتشر می کنند. «سیاوش اردلان» جزو اولین هایی بود که با ارسال پست های غیراخلاقی و بیان مطالب زننده از بی اخلاقی مجریان آن رسانه پرده برداشت، پس از آن «علی همدانی» و «نگین شیرآقایی» با انتشار تصاویر زننده از خود ابعاد دیگری از فضای ضداخلاقی حاکم بر بی بی سی فارسی را نشان دادند.

 مقاله «فرن تقی زاده» در سایت بی بی سی فارسی [وبلاگ نوبت شما] درباره همجنسگرایان [فرن تقی زاده طی یک مقاله با عنوان «ما همجنسگرا هستیم» علاوه بر توضیح همجنسگرایی، پایگاه های اینترنتی آنان را نیز معرفی نمود] نمونه دیگری از بی اخلاقی مجریان بی بی سی فارسی در یک رسانه به اصطلاح حرفه ای است!

اوج فضای ضداخلاقی در بی بی سی فارسی اگرچه در رابطه پونه قدوسی و صادق صبا تعریف می شود اما انتشار تصاویر پونه قدوسی با وضعیت نه چندان مناسب گمانه زنی ها درباره واقعیت آن ماجرا را بیش از پیش تقویت کرد. پونه قدوسی در تازه ترین کامنت در فیس بوک خود ویدئویی را پست کرد که دربردارنده تصاویر مستهجن بود.

 

نکته قابل توجه اینکه اگرچه ممکن است مشاهده و تبلیغ اینگونه محتوا (غیراخلاقی) توسط کارمندان بی بی سی فارسی معمول و عادی باشد اما دلیل خوبی برای انتشار آن در فضای مجازی نبوده و نیست چراکه مخاطب از هر گروه سنی ممکن است آن را مشاهده نماید.
منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار