نگرانی شدید صهیونیستها از اوضاع کرانه باختری

مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص انفجار اوضاع در کرانه باختری به دلیل تکرار حملات و یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی هشدار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه العالم ؛ کانال ده رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی این رژیم هشدار داد که انفجار اوضاع در اراضی فلسطین و به ویژه کرانه باختری، این بار دیگر از سوی جنبش حماس در غزه نخواهد بود.

این رسانه صهیونیستی خاطرنشان کرد که خطر بزرگ درنتیجه بحران شدیدی است که به دلیل یورشهای مکرر به مسجد الاقصی به وجود آمده است.دهها صهیونیست شهرک نشین در اقدامی توهین آمیز با پشتیبانی نیروهای امنیتی صبح امروز (یکشنبه) از سمت دروازه "المغاربه" وارد مسجد الاقصی شدند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان عینی گزارش داد 53 شهرک نشین که پانزده نفر از آنان از نیروهای اشغالگر بودند در چهار گروه از ساعتهای اولیه صبح به مسجد الاقص  یورش برده و در مناطق مختلف صحن مسجد جولان دادند.

شاهدان افزودند، نیروهای امنیتی به محل های سقف دار مسجد از جمله نمازخانه المروانی حمله کردند و صدها دانشجوی دختر و پسر باحضور در مسجدالاقصی در مخالفت با این یورش فریاد الله اکبر سر دادند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار