نرم افزار‌های کاربردی برای آخر هفته +دانلود ۱۳۹۲/۰۹/۰۱

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید.

ضبط صدا - آندروید


نرم افزار ضبط Maluuba برای اندروید : اگر به دنبال یک ابزار ضبط صدا با کیفیت هستید ما این برنامه را به شما پیشنهاد میکنیم زیرا علاوه برامکانات ضبط قابلیت اکولایزر صدا و دسترسی به اینترنت برای آپلود و دانلود نیز بهره میبرد.

دانلود

نرم افزار شومینه - بادا


Fireplace - شومینه HD برای سیستم عامل بادا.بر روی صحفه نمایش خود یک شومینه HD را به نمایش بگذارید.با این نرم افزار یک جو نشستن در آرامش کنار شومینه با صدای جذاب آتش را به شما القا می کند.این تصویر زمینه زندگی را می توانید بر روی تلویزیون برای دوستان خود به نمایش بگذارید.

دانلود

نرم افزار مرورگر اینترنت  - جاوا


نرم افزار جاوا و نرم افزار سیمبیان مرورگر قدرتمند و سبک QQbrowser v2.08 که برای افرادی که ار اینترنت موبایل خود استفاده میکنند بسیار مناسب و کاربردی می باشد. توسط این مرورگر قدرتمند و بسیار سبک وب سرعت بالایی را در باز کردن صفحات وب تجربه خواهید کرد و از سادگی و کاربردی بودن این نرم افزار اینترنت موبایل لذت خواهید برد.

دانلود

نرم افزار اسکن با دوربین - ویندوزفون 8


نرم افزار اسکن با موبایل یکی از با ارزشترین نرم افزارهایی است که می توانید در اختیار داشته باشید. این برنامه به طور پیشفرض بسته ای به ارزش 50 دلار را به مدت یک سال در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به کمک آن تمامی کارهای خود را انجام دهید.

دانلود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۵:۱۳ ۱۰ دی ۱۳۹۲
لطفابرای سیستم عامل بادا هم برنامه بذارین.
همه جاپرشده از اندروید!
Iran (Islamic Republic of)
کاظمی
۲۲:۲۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سلام لطفا نرم افزار
geo measure gps area distance v7.0
برای گوشی اندروید هم قرار بدهید.برای محاسبه مساحت استفاده می شود.
Iran (Islamic Republic of)
تانیا
۲۱:۵۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سلام
مرسی نرم افزار شومینه عالیه
لطفا باز هم برای بادا نرم افزار بذارید
ممنون