رشت/

دبیرخانه دائمی تجمع عاشورایی فومن تشکیل شد

فرماندار فومن از تشکیل دبیرخانه دائمی تجمع عاشورایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران اسماعیل قربانزاده شامگاه شنبه در جمع عوامل برگزار کننده تجمع بزرگ عاشورایی این شهرستان با قدردانی از تلاش آنها در برگزاری باشکوه این تجمع اظهار کرد: با وجود اینکه زمان کمی برای برگزاری این همایش وجود داشت اما با پیگیری‌های جدی عوامل و روسای اداره‌ها و تشکیل چندین جلسه در این زمینه و با وجود بارندگی شدید مراسم خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه نقاط ضعف باید برطرف و نقاط قوت تقویت شود، افزود: از تلاش بخشدار سردارجنگل و تمام دهیاران و شوراهای اسلامی، شهرداران و شورای شهر و اداره‌های دست‌اندرکار قدردانی می‌کنیم.

فرماندار فومن با قدردانی از تلاش‌های سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات در برقراری نظم و امنیت این تجمع گفت: با وجود بارندگی شدید تمام مسئولان دست‌اندر‌کار مصمم به برگزاری این همایش بودند که خدشه‌ای به آن وارد نشود.

قربانزاده حضور مردم را بسیار خوب توصیف کرد و یادآور شد: در صورت مساعد بودن هوا جمعیت بسیار زیادی از روستاهای شهرستان فومن در این برنامه معنوی شرکت می‌کردند.

وی با اشاره به تماس‌های خارج از استانی و شهرستانی درباره تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری تجمع باشکوه عاشورایی، خاطرنشان کرد: نکات ضعف و قوت به دبیرخانه دائمی این تجمع ارسال شده تا مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

وی از عملکرد بسیار خوب رسانه ملی در پوشش مناسب خبری برنامه‌های دهه عاشورا و تجمع عاشورایی فومن قدردانی کرد./ج1

برچسب ها: فرماندار ، تماس ، پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.