محصولی استثنایی برای رهایی از خروپف شبانه

دانشمندان همه روزه در فکر تولید محصولات و یا راه حل های درمان جدید برای رفع مشکل خروپف و یا آینه تنفسی هستند که محصول اخیر می‌تواند به عنوان برگ برنده ی محصولات مبارزه با خروپف معرفی گردد.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ؛دانشمندان نوعی گچ ویژه جلوگیری از ایجاد خروپف در حین خواب شبانه تولید کرده اند که در نوع خود بی نظیر است.

گفتنی است: این گچ نوعی حالت چسبندگی دارد و به زیر چانه فرد می چسبد و نقش محافظتی در مقابل آینه خواب ایجاد می کند.

این گچ که از نوعی فناوری بالا در ساخت آن استفاده شده است شامل یک فرستنده است که با باطری کار می کند و یک سیگنال خاص را به یک ایمپلنت کوچک که در زیر زبان قرار دارد، ارسال می کند ، وظیفه ی این ایمپلنت تحریک عصب زیر زبان است که وظیفه فعال کردن عضلات اطراف گلو را بر عهده دارد.

بررسی ها نشان می دهند: این تحریک عضلانی باعث کشیده شدن زبان به جلو و باز شدن راه های هوایی و جلوگیری از بروز آینه در حین خواب می شود.

گفتنی است: بیماری آپنه خواب یا قطع تنفس ناگهانی در حین خواب می تواند باعث ایجاد حس خستگی در طول روز، افزایش فشار خون و حتی بروز حملات قلبی در افراد شود در حال حاضر درمان های مختلفی برای این مشکل وجود دارد از جمله قرار دادن ماسکی که هوا را به صورت مداوم به بینی انتقال دهد در حین خواب اما به دلیل دست و پا گیر بودن عده ی زیادی از مردم از آن استقبال نمی کنند.

این روش جدید که برای اجرا شدن زیاد درد سر ندارد، به گفته ی پژوهشگران تا 12 می تواند اثر بخش باشد،‌ البته تحقیقات بر روی این روش همچنان ادامه دارد./


انتهای پیام/

برچسب ها: شبانه ، آپنه ، خواب ، ایمپلنت ، عصب ، گلو ، چانه ، عضلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار