تکرار/

قلعه‌نويی: بازی‌های استقلال با سپاهان همیشه جذاب بوده است/لاوره به آرمان‌های ما توهين کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی روز پنج‌شنبه 13 آذرماه میان آبی پوشان پایتخت و سپاهان اصفهان بازی خوبی خواهد بود و همیشه دیدار این دو تیم جذاب بوده است.

امیر قلعه‌نويی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی روز پنج‌شنبه 13 آذرماه میان آبی پوشان پایتخت و سپاهان اصفهان بازی خوبی خواهد بود همان طور که ما در هفته دوم لیگ با حریف اصفهانی بازی جذابی را به نمایش گذاشتیم به نظر می‌رسد که در این بازی هم شاهد یک دیدار تماشایی و جذاب باشیم.

وی تصریح کرد: استقلال هفته به هفته بهتر شده و اگر بازی ما با گسترش فولاد را کنار بگذاریم می بینیم که عملکرد خوبی را در این مدت داشته ایم. البته این نخستن باری است که تمام بازیکنان خود را به صورت یک جا در اختیار داریم و با پیوستن غلام‌نژاد خیلی از برنامه‌های ما عملی خواهد شد.

وی افزود: من به خانواده پژمان نوری تسلیت می‌گویم و متأسفم که وی در غم از دست دادن یکی از خویشاوندان خود به سر می‌برد اما فکر نمی‌کنم این بازیکن خوب استقلال بتواند در روز پنجشنبه آبی پوشان پایتخت را یاری دهد.
 


وی در خصوص پیوستن بازیکنان جدید به استقلال تصریح کرد: غلام‌نژاد را از امروز در تمرینات خواهیم داشت و به دنبال این هستیم که یک بازیکن دیگر را به ترکیب تیم اضافه کنیم البته این بازیکن به احتمال فراوان خارجی خواهد بود.
 


سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: خدا را شاکرم که بر خلاف سایر تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌کنند و احتیاج به زمان دارند که به لیگ خود بازگردند عمل می‌کنیم و با توجه به شرایط نامطلوبی که از نظر مالی و عدم آمادگی جسمانی پس از سپری کردن بازی‌های آسیایی داشتيم، توانستیم به راحتی به لیگ باز گردیم و همان‌طور که علاقه‌مندان به فوتبال شاهد هستند تنها یک امتیاز از تیم صدر جدول فاصله داریم.

وی تأکید کرد: ما 2 هدف عمده را در بازی با سپاهان دنبال می‌کنیم که اگر به هر یک از آنها دست پیدا کنیم مي‌توانیم برنده بازی باشیم.

وی در خصوص حاشیه‌های دیدار با سپاهان اشاره کرد: ما سال گذشته نیز در اصفهان با سپاهان روبرو شدیم اما خوشبختانه من به هیچ وجه رفتار ناپسند یا نکات حاشیه‌ای را در این شهر از سوی هواداران مشاهده نکردم و تنها به یاد دارم که ما توانستیم آن بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

قلعه نويي در خصوص اشتباهات داوری عنوان کرد: داوران ایرانی در زمره بهترین داوران آسیایی هستند و همان‌طور که علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند ما با کمترین هزینه‌ها از داوران کشور خود برای قضاوت استفاده می‌کنیم در صورتی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس شاهد آن هستیم  که داوران از کشورهای خارجی برای قضاوت دعوت مي‌شوند اما باید ما کمی هم شکیبایی به خرج دهیم تا داوران قضاوت آسان‌تری داشته باشند زیرا داوران فوتبال قضاوت آنی انجام می‌دهند و این کار بسیار سخت و دشوار است حتی در دادگاه‌ها هم یک قاضی زمان لازم برای بررسی پرونده را داراست اما در فوتبال این گونه نیست. البته در سالهایی که سرمربیگری تراکتورسازی را بر عهده داشتم 2 اشتباه داوری موجب شد که ما به قهرمانی نرسیم اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم با رفتارهای خود مانع قضاوت صحیح داوران شویم.

وی درباره عدم تخصیص جایزه بهترین بازیکن آسیا به جواد نکونام تصریح کرد: برای جواد این مسائل بسیار پیش پا افتاده است زیرا او تجربه بازی در لیگ اروپایی را دارد و عدم اختصاص یافتن این جایزه به وی نمی‌تواند بر روی روحیه او تأثیر گذار باشد و اکنون نیز در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و تمرینات خوبی هم انجام می‌دهد.

قلعه‌نويی در مورد صحبت‌های اخیر لاوره گفت: لاوره یک بازیکن خارجی بود که به استقلال آمد اما نتوانست خواسته‌های ما را برآورده سازد و بر خلاف صحبت‌های اخیر وی به یاد دارم که چندی پیش حدود یک صفحه  از روزنامه‌ را به تعریف و تمجید از من اختصاص داده بود اما آنچه که در این میان برای ما مهم است این مسأله بود که وی به آرمان‌های ما اهانت کرده و رسانه‌های مکتوب ما به جای آن که با وی برخورد کنند صحبت‌های لاوره را تیتر کردند. البته من هنوز هم بابت پولی که توسط یکی از دوستانم قرض گرفتم تا به لاوره بپردازم هنوز هیچ مبلغی را از باشگاه دریافت نکرده‌ام و همچنان به دوستم مقروض هستم اما دلیل اینکار من تنها به خاطر این مسأله بود که یک بازیکن خارجی به هیچ وجه به ذهنش خطور نکند که ایرانی‌ها بد قول هستند.
 


وی در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل خاطرنشان کرد: اگر اشتباه نکنم تیم ملی فوتبال ایران در سید چهارم قرار دارد و تبعاً ما با سه تیم قدرتمند هم گروه خواهیم شد و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند اما اگر می‌خواهیم در جام جهاني نمایش خوبی را داشته باشیم باید بازی‌های تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم زیرا من تنها به اکتفا کردن به برپایی اردو اعتقادی ندارم.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار