باشگاه خبرنگاران گزارش مي دهد؛

يافت آبادي ها اين بار از قطعي هاي ممتد آب و قيمتهاي متفاوت انشعاب مي نالند

قطعي آب در محله يافت آباد پس از يک هفته همچنان ادامه دارد و اين روزهاي قيمت هاي متفاوت انشعاب نيز برايشان مشکل ساز شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، هفته گذشته آب منطقه یافت آباد به گفته مسولان به دلیل افت کیفی و کمی آب و شکایت‌های مردمی بدون اطلاع قبلی به مشترکان این محدوده قطع شده بود، ۱۰ هزار مشترک این محدوده از طریق آبرسانی یاسرتحت پوشش بوده‌اند. 

مسولان امر در این باره اینطور گفته‌اند که بحث جمع‌آوری آبرسانی یاسراز مدت‌ها پیش در دستور کار ارگان‌های مسئول قرار داشته که هر بار به دلایل حقوقی و پیگیری‌های صاحبان این آب‌رسانی در انجام کار وقفه ایجاد صورت می‌گرفته است. 

اما بعد از یک هفته این ماجرا هنوز ادامه دارد، خانم ۵۰ ساله ساکن در این محل از قطع آب در طول شبانه روزسخن گفت و ادامه داد: این مشکل فقط محدود به چند محله خاص نیست و به تناوب از هفته گذشته در این محدوده در حال وقوع است. همچنین ساکنان تقاطع معلم-الغدیر نیز از قطعی آب در ساعاتی از روز ناراضی هستند. 

این درحالی است که معاون بهره‌برداری آبفای منطقه ۵ تهران، از برطرف شدن هر گونه قطعی آب و افت فشار در این محدوده و وصل شدن تمامی مشترکین به شبکه آبرسانی آبفا خبرداده بود. 

اما مشکلات ساکنان این محدوده به قطعی‌های ممتد محدود نمی‌شود بحث قیمتهای انشعاب هم این روز‌ها به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده است. 

طبق اطلاعیه‌های صورت گرفته در خصوص انشعاب آب، ۳۰ درصد مبلغ کنتور نقداً و ۷۰ درصد مابقی به صورت اقساط دریافت خواهد شد ودر‌‌نهایت هزینه کنتور انشعاب آب برای هر واحد مسکونی ۷۰۰ هزار تومان است. 

اما ساکنان یافت آباد از قیمت‌های متفاوت در خرید انشعاب می‌گویند خانم ۳۰ ساله‌ای در پاسخ به خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در بارهٔ رقمی که بابت انشعاب به آن‌ها اعلام شده چه مقدار است گفت: من ساکن یک مجتمع ۲۴ واحدی هستم که سهم هر کدام از ساکنین برای انشعاب آب ۲ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین براساس گفته ساکنان این محدوده این رقم از ۳۵۰هزار تومان تا ۲ میلیون متفاوت بوده است. 

پیش از این مسولان گفته بودند اتصال‌های انجام‌شده برای آب‌رسانی به این محدوده موقتی است و برای بهبود شرایط کنونی لازم است، مردم برای خرید انشعاب آب تهران به ناحیه یافت‌آباد مراجعه کنند تا با نصب انشعاب آب دائم از حداکثر ظرفیت خدمات آبفا بهره‌مند شوند. 

لازم به ذکر است که مشکل قطع آب در منطقه ۱۸ ناحیه سه در محدودهٔ الغدیر- معلم، ‌میدان الغدیر و ‌محله الغدیر از دوشنبه هفته گذشته در اين محدوده اتفاق افتاده بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: یافت آباد ، قطعی ، آب ، انشعاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار